Πλοήγηση Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Strategic planning"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Strategic supply positioning : στρατηγική ταξινόμησης εφοδιαστικών συστημάτων
(2007-05-24)Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο την θεωρητική προσέγγιση της τεχνικής στρατηγικής διαχείρισης των υλικών και υπηρεσιών όπου προμηθεύεται κάθε οργανισμός καθώς και την πρακτική εφαρμογή του «Supply Positioning» για την ... -
Επιλογή διαμεταφορέων (forwarders) μέσω στρατηγικής ανάλυσης προμήθειας πόρων και μελέτη περίπτωσης (case study) σε πολυεθνική εταιρεία τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η παρούσα εργασία ευελπιστεί να προσεγγίσει τη διαδικασία επιλογής και αξιολόγησης διαμεταφορέων (forwarders), μέσα από τεχνικές προμηθειών όπως η στρατηγική ανάλυση προμήθειας πόρων και η πολυκριτηριακή αξιολόγηση ποσοτικών ... -
Η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με προμηθευτές στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η αύξηση του ανταγωνισμού στο διεθνές περιβάλλον οδηγεί διαρκώς σε μια αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα περισσότερο προσαρμοσμένα στον πελάτη με γρήγορους χρόνους ανάπτυξης και παράδοσης. Το γεγονός αυτό θέτει έναν αριθμό ... -
Μοντελοποίηση και διαχείριση ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας διαμορφωσίμων προϊόντων με το σύστημα του SAP R/3
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006-02-14)Σε μία εποχή, κατά την οποία ο ανταγωνισμός καθοδηγείται όλο και περισσότερο από τις δυνάμεις της τεχνολογίας, οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις σύγχρονες δυνατότητες της πληροφορικής για να πετύχουν συγκριτικό ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ... -
Στρατηγική & επιχειρηματικός σχεδιασμός στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Με τη ραγδαία ανάπτυξη του Internet και της τεχνολογίας των επικοινωνιών, αναπτύχθηκε ένας νέος τρόπος διεξαγωγής εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από τις καθαρά εμπορικές συναλλαγές αγαθών, οι τεχνολογίες αυτές ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο ανάπτυξης της επιχείρησης - θεωρητική προσέγγιση και εφαρμογή σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Πολλοί υποστηρίζουν ότι διανύουμε την αρχή μίας εποχής που μπορεί να περιγραφεί ως η Πληροφορική Επανάσταση και η οποία θα αλλάξει ριζικά την όλη δομή της μετά-βιομηχανικής κοινωνίας οδηγώντας μας προς την Κοινωνία των ... -
Υλοποίηση στρατηγικής και έλεγχος απόδοσης μέσω συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Οι επιχειρήσεις του σύγχρονου περιβάλλοντος πρέπει να είναι ευέλικτες, με ικανότητα άμεσης και γρήγορης προσαρμογής των απαιτήσεων τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού περιβάλλοντος, ώστε να έχουν την δυνατότητα ...