Πλοήγηση Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Προϊόντα"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Διαχείριση χαρτοφυλακίου έργων από οργανισμούς ανάπτυξης νέων προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Η διαχείριση χαρτοφυλακίου έργων είναι μία σχετικά νέα περιοχή στα πλαίσια του ευρύτερου τομέα της διοίκησης έργων, η οποία, παρ' όλα αυτά, έχει προσελκύσει, σε μεγάλο βαθμό, το ενδιαφέρον τόσο της επιστημονικής όσο και ... -
Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management
(2005-12-25)Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης ζήτησης νέων προϊόντων & πρακτική εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σε μία αγορά κορεσμένη από προϊόντα, οι επιχειρήσεις καλούνται αφενός μεν να ικανοποιούν τη ζήτηση και τις ανάγκες των καταναλωτών, αφετέρου δε να επιτυγχάνουν τον οικονομικό σκοπό δημιουργίας τους, δηλαδή τη μεγιστοποίηση ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης της ζήτησης : εφαρμογή σε δεδομένα ζήτησης καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Το μέλλον και η πρόβλεψή του αποτελούσε πάντα ένα πεδίο σημαντικού ενδιαφέροντος για το ανθρώπινο είδος. Με τη χρήση ολοένα και περισσότερων καινοτόμων μέσων και πρακτικών οι άνθρωποι προσπαθούν να προβλέψουν τι θα συμβεί ... -
Μοντελοποίηση και διαχείριση διαδικασίας ανασυσκευασίας
(2012-09-20)Πολλές από τις προωθητικές ενέργειες σε ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά απαιτούν ανασυσκευασία του αρχικού προϊόντος, η υλοποίηση της οποίας απαιτεί ενέργειες από διαφορετικά τμήματα οι οποίες πρέπει να εκτελεστούν ... -
Προσδιορισμός της ζήτησης σε εταιρεία με ηλεκτρολογικό εξοπλισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον οι εταιρείες μετακινούν τις παραγωγικές τους μονάδες σε χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία, όπου το κόστος παραγωγής είναι χαμηλό. Η διαδικασία αυτή ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και αυξάνει ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ...