dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Λαδόπουλος, Ευσατράτιος Χαράλαμπος | |
dc.date.accessioned | 2025-05-02T12:42:08Z | |
dc.date.available | 2025-05-02T12:42:08Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17704 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού, το οποίο
κατασκευάστηκε κατόπιν προσωπικού ενδιαφέροντος του συγγραφέα για τον τομέα των
βιντεοπαιχνιδιών. Η συνεχής εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών έχει κερδίσει όλο και περισσότερο
έδαφος όχι μόνο στους τομείς της ψυχαγωγίας και της εκμάθησης, αλλά και στου τρόπου
δημιουργίας τους. Τα μέσα και τα εργαλεία για τη δημιουργία τους είναι πολυάριθμα, δίνοντας
ταυτόχρονα ποικίλες παροχές στους χρήστες. Το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι, το οποίο συνάμα
αποτελεί και διπλωματική εργασία, αναφέρεται σε μία τρισδιάστατη αναπαράσταση και
κατασκευάστηκε με τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5, με κύριο στόχο την απόδειξη ότι
μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος με την ανάλογη εκμάθηση, έρευνα και καθοδήγηση να
δημιουργήσει κάτι από την αρχή, χωρίς να είναι ιδιαίτερα γνώστης του αντικειμένου και να
αξιοποιήσει το έργο του με όποιον τρόπο επιθυμεί (ψυχαγωγία, μάθηση κ.α.). Στην προκειμένη
περίπτωση, το βιντεοπαιχνίδι λαμβάνει χώρα σε έναν αρχαιοελληνικό οικισμό, μέσα στον οποίο
ξεκινάει και η πλοήγηση του παίκτη. | el |
dc.format.extent | 31 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.title | Τρισδιάστατη εικονική αναπαράσταση αρχαίου ελληνικού οικισμού με Unreal Engine | el |
dc.title.alternative | 3D virtual representation of an ancient Greek settlement with Unreal Engine | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis presents the creation of a video game, which was built following the author's
personal interest in the field of video games. The continuous development of video games has
gained more and more ground not only in the fields of entertainment and learning, but also in
the way of creating them. The means and tools for creating them are numerous, while at the
same time providing users with a variety of benefits. This video game, which is also a thesis,
refers to a three- dimensional representation and was created using the Unreal Engine 5
graphics engine, with the main aim of demonstrating that anyone can, with the appropriate
learning, research and guidance, create something from scratch, without being particularly
knowledgeable about the subject, and use their work in any way they wish (entertainment,
learning, etc.). In this case, the video game takes place in an ancient Greek settlement, in which
the player's navigation begins. | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Βιντεοπαιχνίδι | el |
dc.subject.keyword | Λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Τρισδιάστατη αναπαράσταση | el |
dc.subject.keyword | Αρχαία Ελλάδα | el |
dc.date.defense | 2025-01 | |