Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τρισδιάστατη εικονική αναπαράσταση αρχαίου ελληνικού οικισμού με Unreal Engine

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΛαδόπουλος, Ευσατράτιος Χαράλαμπος
dc.date.accessioned2025-05-02T12:42:08Z
dc.date.available2025-05-02T12:42:08Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17704
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού, το οποίο κατασκευάστηκε κατόπιν προσωπικού ενδιαφέροντος του συγγραφέα για τον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών. Η συνεχής εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών έχει κερδίσει όλο και περισσότερο έδαφος όχι μόνο στους τομείς της ψυχαγωγίας και της εκμάθησης, αλλά και στου τρόπου δημιουργίας τους. Τα μέσα και τα εργαλεία για τη δημιουργία τους είναι πολυάριθμα, δίνοντας ταυτόχρονα ποικίλες παροχές στους χρήστες. Το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι, το οποίο συνάμα αποτελεί και διπλωματική εργασία, αναφέρεται σε μία τρισδιάστατη αναπαράσταση και κατασκευάστηκε με τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5, με κύριο στόχο την απόδειξη ότι μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος με την ανάλογη εκμάθηση, έρευνα και καθοδήγηση να δημιουργήσει κάτι από την αρχή, χωρίς να είναι ιδιαίτερα γνώστης του αντικειμένου και να αξιοποιήσει το έργο του με όποιον τρόπο επιθυμεί (ψυχαγωγία, μάθηση κ.α.). Στην προκειμένη περίπτωση, το βιντεοπαιχνίδι λαμβάνει χώρα σε έναν αρχαιοελληνικό οικισμό, μέσα στον οποίο ξεκινάει και η πλοήγηση του παίκτη.el
dc.format.extent31el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.titleΤρισδιάστατη εικονική αναπαράσταση αρχαίου ελληνικού οικισμού με Unreal Engineel
dc.title.alternative3D virtual representation of an ancient Greek settlement with Unreal Engineel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis thesis presents the creation of a video game, which was built following the author's personal interest in the field of video games. The continuous development of video games has gained more and more ground not only in the fields of entertainment and learning, but also in the way of creating them. The means and tools for creating them are numerous, while at the same time providing users with a variety of benefits. This video game, which is also a thesis, refers to a three- dimensional representation and was created using the Unreal Engine 5 graphics engine, with the main aim of demonstrating that anyone can, with the appropriate learning, research and guidance, create something from scratch, without being particularly knowledgeable about the subject, and use their work in any way they wish (entertainment, learning, etc.). In this case, the video game takes place in an ancient Greek settlement, in which the player's navigation begins.el
dc.contributor.masterΨηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΒιντεοπαιχνίδιel
dc.subject.keywordΛογισμικόel
dc.subject.keywordΤρισδιάστατη αναπαράστασηel
dc.subject.keywordΑρχαία Ελλάδαel
dc.date.defense2025-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»