Τρισδιάστατη εικονική αναπαράσταση αρχαίου ελληνικού οικισμού με Unreal Engine
3D virtual representation of an ancient Greek settlement with Unreal Engine

Master Thesis
Συγγραφέας
Λαδόπουλος, Ευσατράτιος Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2025-01Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Βιντεοπαιχνίδι ; Λογισμικό ; Τρισδιάστατη αναπαράσταση ; Αρχαία ΕλλάδαΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού, το οποίο
κατασκευάστηκε κατόπιν προσωπικού ενδιαφέροντος του συγγραφέα για τον τομέα των
βιντεοπαιχνιδιών. Η συνεχής εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών έχει κερδίσει όλο και περισσότερο
έδαφος όχι μόνο στους τομείς της ψυχαγωγίας και της εκμάθησης, αλλά και στου τρόπου
δημιουργίας τους. Τα μέσα και τα εργαλεία για τη δημιουργία τους είναι πολυάριθμα, δίνοντας
ταυτόχρονα ποικίλες παροχές στους χρήστες. Το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι, το οποίο συνάμα
αποτελεί και διπλωματική εργασία, αναφέρεται σε μία τρισδιάστατη αναπαράσταση και
κατασκευάστηκε με τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5, με κύριο στόχο την απόδειξη ότι
μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος με την ανάλογη εκμάθηση, έρευνα και καθοδήγηση να
δημιουργήσει κάτι από την αρχή, χωρίς να είναι ιδιαίτερα γνώστης του αντικειμένου και να
αξιοποιήσει το έργο του με όποιον τρόπο επιθυμεί (ψυχαγωγία, μάθηση κ.α.). Στην προκειμένη
περίπτωση, το βιντεοπαιχνίδι λαμβάνει χώρα σε έναν αρχαιοελληνικό οικισμό, μέσα στον οποίο
ξεκινάει και η πλοήγηση του παίκτη.