Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 782
Μέθοδοι αύξησης της αποδοτικότητας των εργαζομένων : η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην οργάνωση των επιχειρήσεων. Όσες εταιρείες έχουν χτίσει κατά κύριο λόγο πάνω σε υλικές βάσεις νιώθουν μεγάλη δυσκολία να κρατήσουν σταθερό το έδαφος κάτω από τα ...
Ναυτιλία και χρηματοδότηση
(2013-04-23)
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την ναυτιλία και την επίδραση που έχει η παγκόσμια και ελληνική οικονομική κρίση και οι κανόνες της Βασιλείας ΙΙΙ στην χρηματοδότηση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Οι τράπεζες ...
Θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω του ανθρωπίνου δυναμικού στον τουρισμό
(2013-02-13)
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σειρά πολύ σύνθετων ζητημάτων, δεδομένου ότι η παγκοσμιοποίηση, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, η οικονομική αστάθεια και οι τρέχουσες ανταγωνιστικές πιέσεις, δημιουργούν ένα ...
Συμπεριφορική διοίκηση των λειτουργιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Πειραματική και υπολογιστική προσομοίωση καθίζησης ανόργανων υλικών κατά τον πρωτοβάθμιο καθαρισμό υγρών αποβλήτων
(2013-08-20)
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σημερινή κοινωνία ιδιαίτερα σε τεχνολογικό επίπεδο είναι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής η οποία είναι ορατή σε όλο τον πλανήτη και για την οποία κύρια αιτία ...
Ασφάλεια στο διαδίκτυο: επιθέσεις SQL injection
(2013-04-03)
Την τελευταία δεκαετία, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου, έχει σαν αποτέλεσμα να εκτίθεται στον παγκόσμιο ιστό ένας τεράστιος όγκος πληροφοριών. Αυτές όλες οι πληροφορίες, στις περισσότερες των περιπτώσεων, αφορούν χρήστες ...
Αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο στο πλαίσιο των ανοικτών ακαδημαϊκών μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(2013-04-25)
Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται όλο και πιο έντονη η τάση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να επιτρέπουν σε όλους, την ανοικτή πρόσβαση, μέσω Διαδικτύου, σε μαθήματα των Προγραμμάτων Σπουδών τους και στο ψηφιακό ...
Η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο
(2013-06-12)
Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή, κατά την οποία ερευνείται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εξαγωγών καλλυντικών στη Ρωσία, μία αγορά που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση στην κατανάλωση ...
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)
Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ...
Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ (e-marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις (ηλεκτρονικό επιχειρείν)
(2013-06-27)
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται έντονα από την επιρροή των σύγχρονων τεχνολογιών, οι οποίες αναπτύσσονται και αλλάζουν μορφή, περιεχόμενο και δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς. Σ’ ένα, λοιπόν, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι ...