Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 62
Πλάνο μάρκετινγκ καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας : παραγωγή νέων εξατομικευμένων προϊόντων επιχείρησης στον κλάδο των υφασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)
Ο κλάδος της ένδυσης έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά την εκδήλωση της πανδημίας, καθώς επηρεάστηκαν σημαντικά οι προτιμήσεις των καταναλωτών κι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων. Πλέον, οι σύγχρονες ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής και εμπορίας ελαιόλαδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-10)
Μέσα από την παρούσα εργασία αναπτύσσεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο για μια νέα εταιρεία που θα ασχοληθεί με την τυποποίηση ελαιόλαδου. Η ανάλυση των δεδομένων και των προβλέψεων έχει αναδείξει ορισμένα συμπεράσματα σχετικά ...
Applied digital marketing strategies in the FMCG sector
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-27)
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ενσωματώνεται στον τομέα Fast-Moving Consumable Goods (FCGM) καθώς και να διερευνήσει εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν ...
Κύκλοι ανάπτυξης και κατασκευστικές ετιαρείες. Μελέτη αξιοποίησης προοπτικών από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-11)
Πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ εξέτασε τους παράγοντες που επηρέασαν τις
επιδόσεις του κλάδου Υποδομών και Κατασκευών κατά τη διάρκεια της οικονομικής
κρίσης και εντόπισε πεδία για θεσμικές και άλλες παρεμβάσεις, με στόχο τη ...
Ο ρόλος της καινοτομίας στον κλάδο της ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-06)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του ρόλου της καινοτομίας στον κλάδο της ενέργειας. Ειδικότερα, αναλύεται ο κλάδος των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) επικεντρώνοντας την μελέτη στην ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση επέκτασης ξενοδοχειακής μονάδας στη νήσο Θήρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε εταιρείες ταχυμεταφορών - Πριν & μετά τον Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-10)
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει θέσει τις εταιρείες παράδοσης και ταχυμεταφορών στην καρδιά ενός αποτελεσματικού συστήματος ηλεκτρονικής αλυσίδας εφοδιασμού που στοχεύει να προσφέρει ταχύτητα, ευκολία και ποιότητα στη νέα ...
Το δικαίωμα στη λήθη σύμφωνα με τον Κανονισμό 2016/679 και την ενωσιακή νομολογία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-21)
Συνυφασμένο με την τεχνολογία, το δικαίωμα στη λήθη αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά
εργαλεία προστασίας των προσωπικών δεδομένων, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και
παγκοσμίως. Προσέτι, μολονότι δεν εξοπλίζει τη νομική ...
Κλάδος παροχής ηλεκτρικής ενέργειας χρηματοοικονομική ανάλυση και προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ο κλάδος της ενέργειας διαδραματίζει και θα διαδραματίσει
πρωταγωνιστικό ρόλο και τα επόμενα χρόνια, καθώς προορίζεται για τη λεγόμενη «πράσινη
μετάβαση» ένα μεγάλο τμήμα από το Ταμείο ...
Προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη : προτάσεις μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-10)
Ο σημερινός καταναλωτής είναι ίσως πιο συνδεδεμένος και ενημερωμένος από ποτέ. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή, να ελέγχει τιμές σε πραγματικό χρόνο, να συγκρίνει προϊόντα/ υπηρεσίες και αξίες, να συνδιαλλάσσεται ...