Η σύλληψη ενός παιχνιδιού και η αναπτυξή του σε περιβάλλον Unity, μία τεχνική ανάλυση
The conception of a game and its development in a Unity environment, a technical analysis
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity ; C# ; Games ; Development ; ΠρογραμματισμόςΠερίληψη
Το παρόν έργο αποτελεί τεχνική ανάλυση ενός παιχνιδιού "hack n slash και wave-based rogue-like", εμπνευσμένου από το Hades, το οποίο αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα Unity. Το παιχνίδι εστιάζει σε γρήγορες, δυναμικές μάχες με συνεχόμενα κύματα εχθρών που προσαρμόζονται στις επιδόσεις του παίκτη, προσφέροντας συνεχή πρόκληση και υψηλή επαναληψιμότητα (replayability). Η ανάπτυξη έγινε με τη χρήση C# και modular συστημάτων, που επιτρέπουν την εύκολη προσαρμογή και επέκταση των δυνατοτήτων του παιχνιδιού. Μελλοντικές επεκτάσεις περιλαμβάνουν multiplayer modes και νέα game modes για αυξημένη ποικιλία και βάθος.