Εμφάνιση απλής εγγραφής

ChatGpt και τεχνητή νοημοσύνη στη διδασκαλία και εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας

dc.contributor.advisorΧρυσαφιάδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΚαζά, Γεωργία
dc.date.accessioned2024-12-17T11:14:14Z
dc.date.available2024-12-17T11:14:14Z
dc.date.issued2024-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17261
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4684
dc.description.abstractΗ επαναστατική διαδικτυακή εφαρμογή ChatGPT έχει επιφέρει τεράστιες ανησυχίες στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι καθηγητές ξένων γλωσσών, που είναι από εκείνους που βασίζονται περισσότερο στις γραπτές αξιολογήσεις, ήταν από την αρχή από τους πιο ανήσυχους, γεγονός που επιδεινώθηκε από την εκτεταμένη κάλυψη των μέσων ενημέρωσης σχετικά με την πολυδιαφημισμένη λειτουργικότητα του chatbot. Ωστόσο όπως θα αναλυθεί και παρακάτω, το ChatGPT μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αλληλεπιδρούν με τους καθηγητές τους και τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν. Προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για τους εκπαιδευτικούς και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα να βελτιώσουν τη διδασκαλία τoυς, αφού παρομοίως παρέχει στους μαθητές μια σειρά από ερευνητικές ευκαιρίες, ιδίως προς την κατεύθυνση μιας πιο εξατομικευμένης μαθησιακής εμπειρίας. Στην εργασία αυτή λοιπόν γίνεται μια διεξοδική συζήτηση για το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η ΤΝ από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ενώ στη συνέχεια συζητούνται τα ζητήματα και οι ανησυχίες που σχετίζονται με τη χρήση του.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleChatGpt και τεχνητή νοημοσύνη στη διδασκαλία και εκμάθηση της γερμανικής γλώσσαςel
dc.title.alternativeChatGpt and artificial intelligence in German language teachingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe revolutionary ChatGPT web application has brought huge concerns in the field of education. Language teachers, who are among those who rely more on written assessments, have been among the most concerned from the outset, exacerbated by extensive media coverage of the chatbot's much-publicised functionality. It is argued that ChatGPT could radically change the way students interact with their teachers and the way they learn. It offers significant opportunities for teachers and educational institutions to improve their teaching, as it similarly provides students with a range of research opportunities, particularly towards a more personalised learning experience. In this paper, therefore, a thorough discussion on how AI can be used by students and teachers is presented. While the issues and concerns related to the use of chatGPT are then discussed.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordChat GPTel
dc.subject.keywordChat GPT-4el
dc.subject.keywordΕφαρμογές χρήσηςel
dc.subject.keywordΗθικά ζητήματαel
dc.subject.keywordΠεριορισμοίel
dc.date.defense2024-11-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»