dc.contributor.advisor | Χρυσαφιάδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Καζά, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T11:14:14Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T11:14:14Z | |
dc.date.issued | 2024-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17261 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4684 | |
dc.description.abstract | Η επαναστατική διαδικτυακή εφαρμογή ChatGPT έχει επιφέρει τεράστιες ανησυχίες στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι καθηγητές ξένων γλωσσών, που είναι από εκείνους που βασίζονται περισσότερο στις γραπτές αξιολογήσεις, ήταν από την αρχή από τους πιο ανήσυχους, γεγονός που επιδεινώθηκε από την εκτεταμένη κάλυψη των μέσων ενημέρωσης σχετικά με την πολυδιαφημισμένη λειτουργικότητα του chatbot. Ωστόσο όπως θα αναλυθεί και παρακάτω, το ChatGPT μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αλληλεπιδρούν με τους καθηγητές τους και τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν. Προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για τους εκπαιδευτικούς και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα να βελτιώσουν τη διδασκαλία τoυς, αφού παρομοίως παρέχει στους μαθητές μια σειρά από ερευνητικές ευκαιρίες, ιδίως προς την κατεύθυνση μιας πιο εξατομικευμένης μαθησιακής εμπειρίας. Στην εργασία αυτή λοιπόν γίνεται μια διεξοδική συζήτηση για το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η ΤΝ από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ενώ στη συνέχεια συζητούνται τα ζητήματα και οι ανησυχίες που σχετίζονται με τη χρήση του. | el |
dc.format.extent | 60 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | ChatGpt και τεχνητή νοημοσύνη στη διδασκαλία και εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας | el |
dc.title.alternative | ChatGpt and artificial intelligence in German language teaching | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The revolutionary ChatGPT web application has brought huge concerns in the field of education. Language teachers, who are among those who rely more on written assessments, have been among the most concerned from the outset, exacerbated by extensive media coverage of the chatbot's much-publicised functionality. It is argued that ChatGPT could radically change the way students interact with their teachers and the way they learn. It offers significant opportunities for teachers and educational institutions to improve their teaching, as it similarly provides students with a range of research opportunities, particularly towards a more personalised learning experience. In this paper, therefore, a thorough discussion on how AI can be used by students and teachers is presented. While the issues and concerns related to the use of chatGPT are then discussed. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Chat GPT | el |
dc.subject.keyword | Chat GPT-4 | el |
dc.subject.keyword | Εφαρμογές χρήσης | el |
dc.subject.keyword | Ηθικά ζητήματα | el |
dc.subject.keyword | Περιορισμοί | el |
dc.date.defense | 2024-11-10 | |