ChatGpt και τεχνητή νοημοσύνη στη διδασκαλία και εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας
ChatGpt and artificial intelligence in German language teaching
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τεχνητή νοημοσύνη ; Chat GPT ; Chat GPT-4 ; Εφαρμογές χρήσης ; Ηθικά ζητήματα ; ΠεριορισμοίΠερίληψη
Η επαναστατική διαδικτυακή εφαρμογή ChatGPT έχει επιφέρει τεράστιες ανησυχίες στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι καθηγητές ξένων γλωσσών, που είναι από εκείνους που βασίζονται περισσότερο στις γραπτές αξιολογήσεις, ήταν από την αρχή από τους πιο ανήσυχους, γεγονός που επιδεινώθηκε από την εκτεταμένη κάλυψη των μέσων ενημέρωσης σχετικά με την πολυδιαφημισμένη λειτουργικότητα του chatbot. Ωστόσο όπως θα αναλυθεί και παρακάτω, το ChatGPT μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αλληλεπιδρούν με τους καθηγητές τους και τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν. Προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για τους εκπαιδευτικούς και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα να βελτιώσουν τη διδασκαλία τoυς, αφού παρομοίως παρέχει στους μαθητές μια σειρά από ερευνητικές ευκαιρίες, ιδίως προς την κατεύθυνση μιας πιο εξατομικευμένης μαθησιακής εμπειρίας. Στην εργασία αυτή λοιπόν γίνεται μια διεξοδική συζήτηση για το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η ΤΝ από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ενώ στη συνέχεια συζητούνται τα ζητήματα και οι ανησυχίες που σχετίζονται με τη χρήση του.