Employment branding - Προσέλκυση εργαζομένων σε ψηφιακά περιβάλλοντα

View/ Open
Keywords
Employment branding ; Προσέλκυση εργαζομένων ; Στόχοι οργανισμού ; Εργατικό δυναμικό ; Κουλτούρα ; ΗγεσίαAbstract
Το employment branding είναι ένας σύγχρονος όρος, ο οποίος αφορά το κομμάτι της διαμόρφωσης που έχει ένας οργανισμός, αναφορικά με την προσέλκυση αλλά και διατήρηση των εργαζομένων. Το employment branding είναι αποτελεσματικό όταν περιλαμβάνει μία ολιστική προσέγγιση από τους οργανισμούς, στα social media, προκειμένου να αντικατοπτρίσει όλα τα προνόμια που παρέχει, άυλα και υλικά, μαζί με τις αξίες που προάγει.
Η παρούσα έρευνα είναι αρκετά σημαντική, καθώς ο όρος είναι αρκετά πρόσφατος και δεν έχουν γίνει ακόμα πολλές έρευνες γύρω από αυτό το θέμα. Αυτή η έρευνα μπορεί να αποτελέσει θεμέλιο για τις επιχειρήσεις όσον αφορά τη σημασία του employment branding και με τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να συνεισφέρει στην συνολική κερδοφορία και βιωσιμότητα των οργανισμών.
Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθήθηκε για την παρούσα εργασία έγινε με την μελέτη περίπτωσης και πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν 3 παγκόσμιες επιχειρήσεις στον χώρο της συμβουλευτικής, η PwC, η Deloitte και η Accenture, με την χρήση δευτερογενών δεδομένων και πληροφοριών που βρέθηκαν από έγκυρες πηγές του διαδικτύου.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι και οι 3 επιχειρήσεις με τη σειρά τους χρησιμοποιούν πολλές και διαφορετικές πολυκαναλικές στρατηγικές γύρω από το employment branding, προκειμένου να μπορέσουν να προσελκύσουν τους καλύτερους εργαζομένους σε παγκόσμια βάση λόγω και της δραστηριότητας τους.