Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Φιλόθεος
dc.contributor.authorΤάτση, Σοφία
dc.date.accessioned2024-12-04T13:54:20Z
dc.date.available2024-12-04T13:54:20Z
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17174
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4597
dc.description.abstractΤο employment branding είναι ένας σύγχρονος όρος, ο οποίος αφορά το κομμάτι της διαμόρφωσης που έχει ένας οργανισμός, αναφορικά με την προσέλκυση αλλά και διατήρηση των εργαζομένων. Το employment branding είναι αποτελεσματικό όταν περιλαμβάνει μία ολιστική προσέγγιση από τους οργανισμούς, στα social media, προκειμένου να αντικατοπτρίσει όλα τα προνόμια που παρέχει, άυλα και υλικά, μαζί με τις αξίες που προάγει. Η παρούσα έρευνα είναι αρκετά σημαντική, καθώς ο όρος είναι αρκετά πρόσφατος και δεν έχουν γίνει ακόμα πολλές έρευνες γύρω από αυτό το θέμα. Αυτή η έρευνα μπορεί να αποτελέσει θεμέλιο για τις επιχειρήσεις όσον αφορά τη σημασία του employment branding και με τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να συνεισφέρει στην συνολική κερδοφορία και βιωσιμότητα των οργανισμών. Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθήθηκε για την παρούσα εργασία έγινε με την μελέτη περίπτωσης και πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν 3 παγκόσμιες επιχειρήσεις στον χώρο της συμβουλευτικής, η PwC, η Deloitte και η Accenture, με την χρήση δευτερογενών δεδομένων και πληροφοριών που βρέθηκαν από έγκυρες πηγές του διαδικτύου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι και οι 3 επιχειρήσεις με τη σειρά τους χρησιμοποιούν πολλές και διαφορετικές πολυκαναλικές στρατηγικές γύρω από το employment branding, προκειμένου να μπορέσουν να προσελκύσουν τους καλύτερους εργαζομένους σε παγκόσμια βάση λόγω και της δραστηριότητας τους.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleEmployment branding - Προσέλκυση εργαζομένων σε ψηφιακά περιβάλλονταel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordEmployment brandingel
dc.subject.keywordΠροσέλκυση εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΣτόχοι οργανισμούel
dc.subject.keywordΕργατικό δυναμικόel
dc.subject.keywordΚουλτούραel
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.date.defense2024-11-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»