Η σημασία των ήπιων δεξιοτήτων στην απόδοση των εκπαιδευτικών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εκπαίδευση ; Ήπιες δεξιότητες ; Δεξιότητες ; Σκληρές δεξιότητεςΠερίληψη
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να πρώτα από όλα να δοθεί στον αναγνώστη μια σαφή έννοια τόσο των σκληρών όσο και των ήπιων δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, και πιο συγκεκριμένα των καθηγητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Υπάρχει διευκρίνηση σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με τις δεξιότητες που θα έπρεπε να διαθέτουν οι καθηγητές στις συγκεκριμένες θέσεις εργασίας. Ακόμα, κρίθηκε σημαντικό να αναφερθούν κάποιοι τρόποι που οι ήπιες δεξιότητες εφαρμόζονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, θεωρήθηκε απαραίτητο να καταγραφεί η γνώμη των φοιτητών όσον αφορά τους καθηγητές και πως οι ίδιοι κρίνουν την συμπεριφορά των καθηγητών απέναντι τους την ώρα του μαθήματος.
Για αυτό τον σκοπό, τέθηκαν τρεις ερωτήσεις ως ερευνητικοί στόχοι και διερευνήθηκαν μέσα από πρωτογενή έρευνα με ερευνητικό εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο που αναρτήθηκε στο «Google Forms» και απαντήθηκε από εκατό δέκα έξι άτομα. Οι απαντήσεις καταγράφηκαν και τα αποτελέσματα έδειξαν τις απόψεις των μαθητών σχετικά με την συμπεριφορά των καθηγητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, τα στοιχεία παρουσιάζονται σε μορφή πίτας και αναλύονται αρκετά στην πορεία της διατριβής. Στο τέλος της εργασίας καταγράφονται κάποια συμπεράσματα σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας και γίνονται κάποιες προτάσεις για περεταίρω έρευνα.