dc.contributor.advisor | Μπουραντά, Αθανασία | |
dc.contributor.author | Μακρή, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T06:52:53Z | |
dc.date.available | 2024-12-03T06:52:53Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17159 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4582 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να πρώτα από όλα να δοθεί στον αναγνώστη μια σαφή έννοια τόσο των σκληρών όσο και των ήπιων δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, και πιο συγκεκριμένα των καθηγητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Υπάρχει διευκρίνηση σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με τις δεξιότητες που θα έπρεπε να διαθέτουν οι καθηγητές στις συγκεκριμένες θέσεις εργασίας. Ακόμα, κρίθηκε σημαντικό να αναφερθούν κάποιοι τρόποι που οι ήπιες δεξιότητες εφαρμόζονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, θεωρήθηκε απαραίτητο να καταγραφεί η γνώμη των φοιτητών όσον αφορά τους καθηγητές και πως οι ίδιοι κρίνουν την συμπεριφορά των καθηγητών απέναντι τους την ώρα του μαθήματος.
Για αυτό τον σκοπό, τέθηκαν τρεις ερωτήσεις ως ερευνητικοί στόχοι και διερευνήθηκαν μέσα από πρωτογενή έρευνα με ερευνητικό εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο που αναρτήθηκε στο «Google Forms» και απαντήθηκε από εκατό δέκα έξι άτομα. Οι απαντήσεις καταγράφηκαν και τα αποτελέσματα έδειξαν τις απόψεις των μαθητών σχετικά με την συμπεριφορά των καθηγητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, τα στοιχεία παρουσιάζονται σε μορφή πίτας και αναλύονται αρκετά στην πορεία της διατριβής. Στο τέλος της εργασίας καταγράφονται κάποια συμπεράσματα σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας και γίνονται κάποιες προτάσεις για περεταίρω έρευνα. | el |
dc.format.extent | 71 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η σημασία των ήπιων δεξιοτήτων στην απόδοση των εκπαιδευτικών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this thesis is to first give the reader a clear understanding of both the hard and soft skills of educators in higher education. Then there is clarification about higher education concerning the skills teachers should have in the specific jobs. Also, it was considered important to mention some ways that soft skills are applied in higher education. In addition, it was considered necessary to record the opinion of the students regarding the professors and how they themselves judge the behavior of the professors towards them during the lesson.
For this purpose, three questions were set as research objectives and they were investigated through primary research with a research tool, a questionnaire which was posted on "Google Forms" and answered by one hundred and sixteen people. The answers were recorded, and the results showed student’s opinions regarding the behavior of the teachers in higher education. Also, the data is presented in pie charts and analyzed quite a bit during the thesis. At the end of the paper, some conclusions are recorded regarding the results of the research, and some suggestions are made for further research. | el |
dc.contributor.master | MBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int) | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ήπιες δεξιότητες | el |
dc.subject.keyword | Δεξιότητες | el |
dc.subject.keyword | Σκληρές δεξιότητες | el |
dc.date.defense | 2024-11-08 | |