Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΒλάχου, Μιχαηλία
dc.date.accessioned2024-11-27T11:48:13Z
dc.date.available2024-11-27T11:48:13Z
dc.date.issued2024-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17124
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4547
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ηγεσία ως παράγοντα δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της ηγεσίας μέσα από διάφορους ορισμούς και συσχετίζοντάς την με το μάνατζμεντ, ενώ εξετάζονται διαφορετικά στυλ, προσεγγίσεις και θεωρίες ηγεσίας, με έμφαση στις σύγχρονες προσεγγίσεις. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στη σχέση ηγεσίας και συναισθηματικής νοημοσύνης, επισημαίνοντας πως η συναισθηματική νοημοσύνη αποτελεί κρίσιμο παράγοντα επιτυχίας για έναν ηγέτη και ενισχύει την εργασιακή επίδοση. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια και το υπόδειγμα του Στρατηγικού Μάνατζμεντ όπως και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, καθώς και η μεταξύ τους σύνδεση, υπογραμμίζοντας τη σημασία της στρατηγικής για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία των επιχειρήσεων. Το τέταρτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, εξηγώντας τον ορισμό του και τον ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού ως θεμελιώδη παράγοντα στη δημιουργία διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζει μια μελέτη περίπτωσης σε ασφαλιστική εταιρεία, όπου γίνεται στρατηγική ανάλυσή της, επιβεβαιώνοντας την αξία της θεωρίας που αναπτύχθηκε στα προηγούμενα κεφάλαια. Μέσα από τη συγκεκριμένη ανάλυση, διαπιστώνεται ότι η εστίαση στον ανθρώπινο παράγοντα μπορεί να προσδώσει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση, επιβεβαιώνοντας τη σύνδεση της ηγεσίας με την επιτυχία και τη βιωσιμότητα της επιχειρηματικής στρατηγικής.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗγεσία ως παράγοντας δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis thesis examines leadership as a factor in creating a competitive advantage for businesses. The first chapter analyzes the concept of leadership through various definitions, drawing connections with management while exploring different leadership styles, approaches, and theories, with an emphasis on contemporary approaches. The second chapter focuses on the relationship between leadership and emotional intelligence, highlighting how emotional intelligence is a crucial success factor for leaders and enhances workplace performance. The third chapter presents the concept and framework of Strategic Management and Total Quality Management, as well as their interconnection, underscoring the importance of strategy for the long-term success of organizations. The fourth chapter centers on the concept of competitive advantage, explaining its definition and the role of human resources as a fundamental factor in creating sustainable competitive advantage. The final chapter presents a case study of an insurance company, providing a strategic analysis that validates the theoretical perspectives discussed in the previous chapters. This analysis demonstrates that focusing on the human factor can grant a significant competitive advantage to a business, affirming the connection between leadership and the success and sustainability of business strategy.el
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordEmotional intelligenceel
dc.subject.keywordLeadershipel
dc.subject.keywordStrategic managementel
dc.subject.keywordTotal quality managementel
dc.subject.keywordCompetitive advantageel
dc.date.defense2024-11-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»