Leveraging big data for agile strategy processes in international marketing
Master Thesis
Συγγραφέας
Chalikias, Thanasis
Χαλικιάς, Αθανάσιος
Ημερομηνία
2024-09Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
International marketing ; Big data ; Agile marketing ; Big data analyticsΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σημασία των Big Data Analytics και τη συμβολή τους στη δημιουργία και εφαρμογή agile στρατηγικών στο διεθνές μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, υπό το πρίσμα των μεταβαλλόμενων συνθηκών της παγκόσμιας αγοράς και της αυξημένης αβεβαιότητας (VUCA, BANI), καλούνται να ενσωματώσουν καινοτόμες τεχνολογίες και μεθόδους, όπως τα Big Data Analytics και τα εργαλεία του Agile Marketing, για να προσαρμόζονται στις συνεχείς αλλαγές και να παραμένουν ανταγωνιστικές.
Η εργασία παρουσιάζει πώς η ανάλυση μεγάλων δεδομένων (Big Data) συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση των διεθνών αγορών και των αναγκών των πελατών, ενώ παράλληλα επισημαίνει τη στρατηγική ευελιξία που προσφέρουν τα εργαλεία του Agile Marketing και της Agile Strategy. Μέσω της ανάλυσης και χρήσης των δεδομένων, επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν δυναμικές ικανότητες που βελτιώνουν την απόδοση τους σε διεθνείς αγορές.
Επιπλέον, η μελέτη προτείνει ένα θεωρητικό πλαίσιο με τίτλο "Strategility & Data Analytics in International Marketing Framework", το οποίο ενσωματώνει τη χρήση Big Data και Agile διαδικασιών για την ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επιτύχουν βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μειώνοντας το κόστος και τον χρόνο υλοποίησης των στρατηγικών τους.