Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorTsogas, Markos - Marios
dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorChalikias, Thanasis
dc.contributor.authorΧαλικιάς, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2024-11-25T05:24:23Z
dc.date.available2024-11-25T05:24:23Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17095
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4518
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σημασία των Big Data Analytics και τη συμβολή τους στη δημιουργία και εφαρμογή agile στρατηγικών στο διεθνές μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, υπό το πρίσμα των μεταβαλλόμενων συνθηκών της παγκόσμιας αγοράς και της αυξημένης αβεβαιότητας (VUCA, BANI), καλούνται να ενσωματώσουν καινοτόμες τεχνολογίες και μεθόδους, όπως τα Big Data Analytics και τα εργαλεία του Agile Marketing, για να προσαρμόζονται στις συνεχείς αλλαγές και να παραμένουν ανταγωνιστικές. Η εργασία παρουσιάζει πώς η ανάλυση μεγάλων δεδομένων (Big Data) συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση των διεθνών αγορών και των αναγκών των πελατών, ενώ παράλληλα επισημαίνει τη στρατηγική ευελιξία που προσφέρουν τα εργαλεία του Agile Marketing και της Agile Strategy. Μέσω της ανάλυσης και χρήσης των δεδομένων, επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν δυναμικές ικανότητες που βελτιώνουν την απόδοση τους σε διεθνείς αγορές. Επιπλέον, η μελέτη προτείνει ένα θεωρητικό πλαίσιο με τίτλο "Strategility & Data Analytics in International Marketing Framework", το οποίο ενσωματώνει τη χρήση Big Data και Agile διαδικασιών για την ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επιτύχουν βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μειώνοντας το κόστος και τον χρόνο υλοποίησης των στρατηγικών τους.el
dc.format.extent117el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleLeveraging big data for agile strategy processes in international marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis thesis examines the importance of Big Data Analytics and its contribution to the creation and implementation of agile strategies in international marketing. In light of changing global market conditions and increased uncertainty (VUCA, BANI), companies are required to incorporate innovative technologies and methods, such as Big Data Analytics and Agile Marketing tools, to adapt to constant changes and remain competitive. The paper shows how Big Data analytics contributes to a better understanding of international markets and customer needs, while highlighting the strategic flexibility offered by Agile Marketing and Agile Strategy tools. Through the analysis and use of data, companies can develop dynamic capabilities that improve their performance in international markets. In addition, the study proposes a theoretical framework entitled "Strategility & Data Analytics in International Marketing Framework", which integrates the use of Big Data and Agile processes to develop international marketing strategies, enabling firms to achieve sustainable competitive advantage by reducing the cost and time to implement their strategies.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordInternational marketingel
dc.subject.keywordBig datael
dc.subject.keywordAgile marketingel
dc.subject.keywordBig data analyticsel
dc.date.defense2024-10-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»