Τρόποι προώθησης μέσω του marketing στα διάφορα κοινωνικοοικονομικά και ηλικιακά στρωματά ενός καινοτόμου λειτουργικού τροφίμου από παραπροϊόντα (της βιομηχανίας τροφίμων) του Βορείου Αιγαίου
Ways of promoting through marketing in the various socio-economic and age groups of an innovative functional food from by-products (of the food industry) of the North Aegean
Master Thesis
Συγγραφέας
Αντωνιάδη, Χριστοδούλη - Βαρβάρα
Ημερομηνία
2024-10Επιβλέπων
Πολλάλης, ΙωάννηςΥγεία
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
ΥγείαΛέξεις κλειδιά
Marketing ; Miso ; Διατροφή ; Οικολογία ; Πράσινη ανάπτυξη ; Καινοτόμα τρόφιμα ; Βιολειτουργικά συστατικά ; Ελληνικού τύπου Μiso ; Ευεργετικές ιδιότητες ; Λειτουργικά τρόφιμα ; Επεξεργασία παραπροϊόντων ; Βιοοικονομία ; Πράσινη επιχειρηματικότηταΠερίληψη
Η παρούσα εργασία λοιπόν ασχολείται με την συσχέτιση ανάμεσα στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου και λειτουργικού τροφίμου τύπου Μiso έτοιμο προς κατανάλωση (σε μορφή πάστας που γίνεται σούπα) με υψηλή περιεκτικότητα σε φαινολικά συστατικά, πρωτεΐνες, καροτενοειδή και με αυξημένη αντιοξειδωτική δράση, με την χρήση των παραπροϊόντων της βιομηχανίας τροφίμων όπως οι φλούδες και άλλων στελεχών των φρούτων του πορτοκαλιού, καρπουζιού, ακτινίδιου, μήλου, μπανάνας καθώς και προϊόντα γ΄ διαλογής (αρακά και ρεβιθιών) και προϊόντων άλεσης δημητριακών όπως το μαυραγάνι και το καλαμπόκι από την ευρύτερη νησιωτική περιοχή του Αιγαίου (και πιο συγκεκριμένα της Λήμνου). Σκοπός την ερευνάς αυτής, είναι πως αυτά τα συστατικά μέσα στο τρόφιμο μπορούν να αλληλοεπιδράσουν στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού, όταν γίνετε μέσω της προώθησης και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών με διάφορα κανάλια πληροφόρησης, μέσω του marketing στα διάφορα ηλικιακά groups καθώς και με την ταύτιση αυτών σε σχέση με τα ήδη υπάρχων προϊόντα σε αυτό το κλάδο με απώτερο σκοπό, την αγορά και αντικατάσταση των συμβατικών τροφίμων που υπάρχουν τώρα ήδη στην αγορά, με τα καινοτόμα και λειτουργικά τρόφιμα που παράγονται στο Αιγαίο και την κατανάλωσή τους μακροπρόθεσμα από το κοινό.