Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τρόποι προώθησης μέσω του marketing στα διάφορα κοινωνικοοικονομικά και ηλικιακά στρωματά ενός καινοτόμου λειτουργικού τροφίμου από παραπροϊόντα (της βιομηχανίας τροφίμων) του Βορείου Αιγαίου

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑντωνιάδη, Χριστοδούλη - Βαρβάρα
dc.date.accessioned2024-10-07T11:51:56Z
dc.date.available2024-10-07T11:51:56Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16818
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4240
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία λοιπόν ασχολείται με την συσχέτιση ανάμεσα στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου και λειτουργικού τροφίμου τύπου Μiso έτοιμο προς κατανάλωση (σε μορφή πάστας που γίνεται σούπα) με υψηλή περιεκτικότητα σε φαινολικά συστατικά, πρωτεΐνες, καροτενοειδή και με αυξημένη αντιοξειδωτική δράση, με την χρήση των παραπροϊόντων της βιομηχανίας τροφίμων όπως οι φλούδες και άλλων στελεχών των φρούτων του πορτοκαλιού, καρπουζιού, ακτινίδιου, μήλου, μπανάνας καθώς και προϊόντα γ΄ διαλογής (αρακά και ρεβιθιών) και προϊόντων άλεσης δημητριακών όπως το μαυραγάνι και το καλαμπόκι από την ευρύτερη νησιωτική περιοχή του Αιγαίου (και πιο συγκεκριμένα της Λήμνου). Σκοπός την ερευνάς αυτής, είναι πως αυτά τα συστατικά μέσα στο τρόφιμο μπορούν να αλληλοεπιδράσουν στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού, όταν γίνετε μέσω της προώθησης και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών με διάφορα κανάλια πληροφόρησης, μέσω του marketing στα διάφορα ηλικιακά groups καθώς και με την ταύτιση αυτών σε σχέση με τα ήδη υπάρχων προϊόντα σε αυτό το κλάδο με απώτερο σκοπό, την αγορά και αντικατάσταση των συμβατικών τροφίμων που υπάρχουν τώρα ήδη στην αγορά, με τα καινοτόμα και λειτουργικά τρόφιμα που παράγονται στο Αιγαίο και την κατανάλωσή τους μακροπρόθεσμα από το κοινό.el
dc.format.extent161el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤρόποι προώθησης μέσω του marketing στα διάφορα κοινωνικοοικονομικά και ηλικιακά στρωματά ενός καινοτόμου λειτουργικού τροφίμου από παραπροϊόντα (της βιομηχανίας τροφίμων) του Βορείου Αιγαίουel
dc.title.alternativeWays of promoting through marketing in the various socio-economic and age groups of an innovative functional food from by-products (of the food industry) of the North Aegeanel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe present paper deals with the correlation between the development of an innovative and functional Miso-type food ready to eat (in the form of a paste that becomes soup) with a high content of phenolic components, proteins, carotenoids and with increased antioxidant activity, with the use of by-products of the food industry such as the peels and other stems of the fruits of orange, watermelon, kiwi, apple, banana as well as products of third party sorting (peas and chickpeas) and cereal milling products such as mauragani and corn from the wider island region of the Aegean (and more specifically of Lemnos). The purpose of this research is to determent how these ingredients in the food, can interact in the consciousness of the purchasing public, when it's done through promotion or awareness of the consumers through various information channels, in the marketing sector of the various age groups, as well as by identifying them in relation to the already existing products in this sector with the ultimate goal to be, the replacement of the conventional ones that are already on the market with the innovative and functional foods produced in the Aegean and their long-term consumption by the consumers.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordMisoel
dc.subject.keywordΔιατροφήel
dc.subject.keywordΟικολογίαel
dc.subject.keywordΠράσινη ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΚαινοτόμα τρόφιμαel
dc.subject.keywordΒιολειτουργικά συστατικάel
dc.subject.keywordΕλληνικού τύπου Μisoel
dc.subject.keywordΕυεργετικές ιδιότητεςel
dc.subject.keywordΛειτουργικά τρόφιμαel
dc.subject.keywordΕπεξεργασία παραπροϊόντωνel
dc.subject.keywordΒιοοικονομίαel
dc.subject.keywordΠράσινη επιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΥγεία
dc.date.defense2024-09-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»