Το ψηφιακό ταξίδι του ασθενούς στο διαδίκτυο. Ο ρόλος της φαρμακοβιομηχανίας και προτάσεις μάρκετινγκ
Master Thesis
Συγγραφέας
Δομνίδου, Μαρία
Ημερομηνία
2024-07-01Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό ταξίδι ; Φαρμακευτικό μάρκετινγκ ; ΑσθενήςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα καίρια σημεία του ψηφιακού ταξιδιού του ασθενούς στην Ελλάδα, τον ρόλο της φαρμακοβιομηχανίας στη βελτιστοποίηση του καθώς και προτάσεις μάρκετινγκ του φαρμάκου μέσω της μεθόδου της συμμετοχικής παρατήρησης ( Participant Observation). Το 1ο μέρος της διπλωματικής εργασίας είναι θεωρητικό. Στα πρώτα κεφάλαια αναλύεται η σχέση των ασθενών με το Διαδίκτυο, ο ρόλος των ψηφιακών εργαλείων, οι κίνδυνοι και τα οφέλη που αναδύονται μέσα από αυτή τη σχέση καθώς και η θέση της φαρμακοβιομηχανίας . Το 2ο μέρος αποτελείται από την αποτύπωση πραγματικών προτάσεων μάρκετινγκ την ανάλυση δύο μελετών περίπτωσης μέσα από τη μέθοδο της συμμετοχικής παρατήρησης.