Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοπανάκη, Ευαγγελία
dc.contributor.advisorΜάρκος, Τσόγκας
dc.contributor.advisorΕλένη, Διδασκάλου
dc.contributor.authorΔομνίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2024-08-01T06:22:29Z
dc.date.available2024-08-01T06:22:29Z
dc.date.issued2024-07-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16645
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4067
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα καίρια σημεία του ψηφιακού ταξιδιού του ασθενούς στην Ελλάδα, τον ρόλο της φαρμακοβιομηχανίας στη βελτιστοποίηση του καθώς και προτάσεις μάρκετινγκ του φαρμάκου μέσω της μεθόδου της συμμετοχικής παρατήρησης ( Participant Observation). Το 1ο μέρος της διπλωματικής εργασίας είναι θεωρητικό. Στα πρώτα κεφάλαια αναλύεται η σχέση των ασθενών με το Διαδίκτυο, ο ρόλος των ψηφιακών εργαλείων, οι κίνδυνοι και τα οφέλη που αναδύονται μέσα από αυτή τη σχέση καθώς και η θέση της φαρμακοβιομηχανίας . Το 2ο μέρος αποτελείται από την αποτύπωση πραγματικών προτάσεων μάρκετινγκ την ανάλυση δύο μελετών περίπτωσης μέσα από τη μέθοδο της συμμετοχικής παρατήρησης.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΤο ψηφιακό ταξίδι του ασθενούς στο Διαδίκτυο. Ο ρόλος της φαρμακοβιομηχανίας και προτάσεις μάρκετινγκel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis thesis showcases the key points of the digital patient journey in Greece, the role of the pharmaceutical industry in its optimization as well as marketing proposals through the Participant Observation method. The 1st part of the thesis is theoretical. Most specifically, the first chapters analyze the relationship between patients and the Internet, the role of digital tools, the risks and benefits that emerge from this relationship, as well as the position of the pharmaceutical industry. The 2nd part captures real marketing propositions and the analysis of two real case studies through the method of participatory observation.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordψηφιακό ταξίδι του ασθενούςel
dc.subject.keywordφαρμακευτικό μάρκετινγκel
dc.date.defense2024-07-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»