dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Γασπαράτος, Γεώργιος Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T09:56:37Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T09:56:37Z | |
dc.date.issued | 2024-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16581 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4003 | |
dc.description.abstract | Είναι γεγονός ότι από την εποχή που δημιουργήθηκαν τα βιντεοπαιχνίδια εως και σήμερα, έχει
αλλάξει η ζωή πολλών ανθρώπων. Έτσι λοιπόν κάποιος καταφεύγει στην ενασχόληση με αυτά
σε μια πληθώρα καταστάσεων, όπως για παράδειγμα στον ελεύθερο του χρόνο ή ακόμη και
επαγγελματικά. Παρομοίως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί κανείς να
καταφύγει στο ηλεκτρονικό παιχνίδι, όπως για παράδειγμα για να διασκεδάσει, για να
χαλαρώσει, για να περάσει την ώρα του, για να επικοινωνήσει με τους φίλους του αν δεν
υπάρχει η δυνατότητα επαφής, μέσω φυσικής παρουσίας, ή ακόμη και για να βιοποριστεί.
Είναι φανερό, όπως άλλωστε και με οποιοδήποτε άλλο τομέα της τεχνολογίας, ότι οι
δυνατότητες και τα όρια που χαρακτηρίζουν ένα βιντεοπαιχνίδι συγκριτικά από την εποχή της
ίδρυσης τους μέχρι και σήμερα, έχουν αλλάξει δραματικά. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης
είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού από την αρχή. Απαραίτητη προϋπόθεση υλοποίησης του
έργου αυτού, είναι η κατανόηση των βασικών υποδομών που συντελούν στο σύνολο τους στη
δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού. Μέσω της παρούσας μελέτης παρουσιάζονται στον
αναγνώστη, τόσο οι βασικές έννοιες και τεχνικές που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία ενός
απλού βιντεοπαιχνιδιού, όσο και μερικές προχωρημένες καταστάσεις που αντιπροσωπεύουν
στοιχεία και ενέργειες που συναντώνται στα εμπορικά παιχνίδια. Επομένως η μελέτη αυτή
μπορεί να φανεί χρήσιμη όχι μόνο σε αρχάριους, αλλά και σε ανθρώπους που διαθέτουν
κάποια σχετική εμπειρία ήδη, με το κόσμο της παραγωγής των βιντεοπαιχνιδιών. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Προηγμένη ανάπτυξη και σχεδιασμός ηλεκτρονικών παιχνιδιών | el |
dc.title.alternative | Advanced video game development and design | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | It is a fact that ever since video games were created, many people's lives have been
changed dramatically. One resorts to dealing with them video games in a multitude of situations,
such as for example in their free time or even professionally. Similarly, there are many reasons
why one may resort to the whole video games experience, such as for example to have fun, to
relax, to pass their time, to communicate with friends if there is no way to meet in person, or
even to make a living out of it.
It is obvious, as with any other sector of technology, that the possibilities and limits that
contribute towards the creation of a video game today when compared with the ones from the
time of its inception, have changed drastically. The object of this study is to create a game from
scratch. A necessary condition for the implementation of this project is the understanding of the
fundamental and basic infrastructures that contribute towards its creation. Through the study of
this paper, the reader is presented with both the basic concepts and the techniques necessary
to create a simple video game, as well as some advanced situations that represent elements
and actions found in modern day commercial games. Therefore, this study can be useful not
only to beginners, but also to people who have some experience already, with the world of
game development. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Video games | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Dark Souls Like | el |
dc.subject.keyword | Virtual world | el |
dc.subject.keyword | Third person game | el |
dc.date.defense | 2024-06-03 | |