Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προηγμένη ανάπτυξη και σχεδιασμός ηλεκτρονικών παιχνιδιών

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΓασπαράτος, Γεώργιος Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2024-07-08T09:56:37Z
dc.date.available2024-07-08T09:56:37Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16581
dc.description.abstractΕίναι γεγονός ότι από την εποχή που δημιουργήθηκαν τα βιντεοπαιχνίδια εως και σήμερα, έχει αλλάξει η ζωή πολλών ανθρώπων. Έτσι λοιπόν κάποιος καταφεύγει στην ενασχόληση με αυτά σε μια πληθώρα καταστάσεων, όπως για παράδειγμα στον ελεύθερο του χρόνο ή ακόμη και επαγγελματικά. Παρομοίως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί κανείς να καταφύγει στο ηλεκτρονικό παιχνίδι, όπως για παράδειγμα για να διασκεδάσει, για να χαλαρώσει, για να περάσει την ώρα του, για να επικοινωνήσει με τους φίλους του αν δεν υπάρχει η δυνατότητα επαφής, μέσω φυσικής παρουσίας, ή ακόμη και για να βιοποριστεί. Είναι φανερό, όπως άλλωστε και με οποιοδήποτε άλλο τομέα της τεχνολογίας, ότι οι δυνατότητες και τα όρια που χαρακτηρίζουν ένα βιντεοπαιχνίδι συγκριτικά από την εποχή της ίδρυσης τους μέχρι και σήμερα, έχουν αλλάξει δραματικά. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού από την αρχή. Απαραίτητη προϋπόθεση υλοποίησης του έργου αυτού, είναι η κατανόηση των βασικών υποδομών που συντελούν στο σύνολο τους στη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού. Μέσω της παρούσας μελέτης παρουσιάζονται στον αναγνώστη, τόσο οι βασικές έννοιες και τεχνικές που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία ενός απλού βιντεοπαιχνιδιού, όσο και μερικές προχωρημένες καταστάσεις που αντιπροσωπεύουν στοιχεία και ενέργειες που συναντώνται στα εμπορικά παιχνίδια. Επομένως η μελέτη αυτή μπορεί να φανεί χρήσιμη όχι μόνο σε αρχάριους, αλλά και σε ανθρώπους που διαθέτουν κάποια σχετική εμπειρία ήδη, με το κόσμο της παραγωγής των βιντεοπαιχνιδιών.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠροηγμένη ανάπτυξη και σχεδιασμός ηλεκτρονικών παιχνιδιώνel
dc.title.alternativeAdvanced video game development and designel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIt is a fact that ever since video games were created, many people's lives have been changed dramatically. One resorts to dealing with them video games in a multitude of situations, such as for example in their free time or even professionally. Similarly, there are many reasons why one may resort to the whole video games experience, such as for example to have fun, to relax, to pass their time, to communicate with friends if there is no way to meet in person, or even to make a living out of it. It is obvious, as with any other sector of technology, that the possibilities and limits that contribute towards the creation of a video game today when compared with the ones from the time of its inception, have changed drastically. The object of this study is to create a game from scratch. A necessary condition for the implementation of this project is the understanding of the fundamental and basic infrastructures that contribute towards its creation. Through the study of this paper, the reader is presented with both the basic concepts and the techniques necessary to create a simple video game, as well as some advanced situations that represent elements and actions found in modern day commercial games. Therefore, this study can be useful not only to beginners, but also to people who have some experience already, with the world of game development.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordVideo gamesel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordDark Souls Likeel
dc.subject.keywordVirtual worldel
dc.subject.keywordThird person gameel
dc.date.defense2024-06-03


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»