Προηγμένη ανάπτυξη και σχεδιασμός ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Advanced video game development and design
Master Thesis
Συγγραφέας
Γασπαράτος, Γεώργιος Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2024-06Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Video games ; Unity ; Dark Souls Like ; Virtual world ; Third person gameΠερίληψη
Είναι γεγονός ότι από την εποχή που δημιουργήθηκαν τα βιντεοπαιχνίδια εως και σήμερα, έχει
αλλάξει η ζωή πολλών ανθρώπων. Έτσι λοιπόν κάποιος καταφεύγει στην ενασχόληση με αυτά
σε μια πληθώρα καταστάσεων, όπως για παράδειγμα στον ελεύθερο του χρόνο ή ακόμη και
επαγγελματικά. Παρομοίως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί κανείς να
καταφύγει στο ηλεκτρονικό παιχνίδι, όπως για παράδειγμα για να διασκεδάσει, για να
χαλαρώσει, για να περάσει την ώρα του, για να επικοινωνήσει με τους φίλους του αν δεν
υπάρχει η δυνατότητα επαφής, μέσω φυσικής παρουσίας, ή ακόμη και για να βιοποριστεί.
Είναι φανερό, όπως άλλωστε και με οποιοδήποτε άλλο τομέα της τεχνολογίας, ότι οι
δυνατότητες και τα όρια που χαρακτηρίζουν ένα βιντεοπαιχνίδι συγκριτικά από την εποχή της
ίδρυσης τους μέχρι και σήμερα, έχουν αλλάξει δραματικά. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης
είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού από την αρχή. Απαραίτητη προϋπόθεση υλοποίησης του
έργου αυτού, είναι η κατανόηση των βασικών υποδομών που συντελούν στο σύνολο τους στη
δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού. Μέσω της παρούσας μελέτης παρουσιάζονται στον
αναγνώστη, τόσο οι βασικές έννοιες και τεχνικές που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία ενός
απλού βιντεοπαιχνιδιού, όσο και μερικές προχωρημένες καταστάσεις που αντιπροσωπεύουν
στοιχεία και ενέργειες που συναντώνται στα εμπορικά παιχνίδια. Επομένως η μελέτη αυτή
μπορεί να φανεί χρήσιμη όχι μόνο σε αρχάριους, αλλά και σε ανθρώπους που διαθέτουν
κάποια σχετική εμπειρία ήδη, με το κόσμο της παραγωγής των βιντεοπαιχνιδιών.