Αναλυτική πελατών στην πράξη - Η περίπτωση μιας ψηφιακής πλατφόρμας παράδοσης φαγητού μέσω διαδικτύου
Customer analytics in practice - The case of an online food delivery platform
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Customer analytics ; Business analytics ; Big data ; Data science ; Customer segmentation ; Clustering ; RFM analysis ; Market basket analysis ; Food delivery platformΠερίληψη
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επικεντρώνεται στην εφαρμογή της ανάλυσης πελατών σε πρακτικό πλαίσιο, μελετώντας την περίπτωση μιας διαδικτυακής πλατφόρμας παράδοσης φαγητού. Στοχεύοντας στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και την ανάπτυξη βελτιωμένων εμπειριών πελατών, η εργασία αναλύει δεδομένα πραγματικών συναλλαγών για να εξάγει πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να ωφελήσουν τόσο τους καταναλωτές όσο και την επιχείρηση. Μέσω της χρήσης τεχνικών όπως το Market Basket Analysis και το Customer Segmentation, η εργασία αποκαλύπτει συσχετίσεις και τάσεις που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς των πελατών, προσφέροντας παράλληλα στρατηγικές για την προσαρμογή των προσφορών και την βελτίωση της ικανοποίησης του πελάτη. Επιπλέον, η εργασία συζητά τις προκλήσεις και τις ηθικές διαστάσεις που συνδέονται με την συλλογή και ανάλυση δεδομένων πελατών στον κυβερνοχώρο. Τα ευρήματα της εργασίας υπογραμμίζουν την σημασία της ανάλυσης πελατών στην στρατηγική λήψη αποφάσεων για τις επιχειρήσεις εστίασης, παρέχοντας ένα πλαίσιο για την εφαρμογή αυτών των αναλύσεων στην πράξη με στόχο την βελτίωση της απόδοσης και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας.