Η εκμάθηση ενός κεφαλαίου ιστορίας της Α’ γυμνασίου μέσα από την περιήγηση σε ένα ψηφιακό μουσείο
Learning a chapter of the history of the 1st grade of gymnasium through exploring a digital museum
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Education ; Museum ; Virtual museum ; Learning ; Educational learning theoriesΠερίληψη
Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η εικονική πραγματικότητα έχει κάνει μια δυναμική είσοδο στη ζωή μας και οι δυνατότητες της εξελίσσονται με γοργούς ρυθμους. Τις δυνατότητες αυτες δε θα μπορουσαν να μην αξιοποιήσουν τα μουσεία ανά τον κόσμο, μεγάλο τμήμα των οποίων έχουν δημιουργήσει αντίστοιχους ψηφιακούς χώρους. Έρευνες έχουν αναδείξει την εκπαιδευτική αξία που θα μπορούσαν να έχουν τέτοια εγχειρήματα, αλλά ακόμη δεν υπάρχουν αρκετές υλοποιήσεις που να έχουν δώσει έμφαση στην εκπαίδευση. Στόχος, λοιπόν, της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού μουσείου με έναν καθαρά εκπαιδευτικό προσανατολισμό. Χρησιμοποιώντας σαν βάση ένα κεφάλαιο ιστορίας της Α’ Γυμνασίου, γίνεται η προσπάθεια μετάδοσης της γνώσης που αυτό προσφέρει μέσα από την περιήγηση σε έναν εικονικό χώρο, ο οποίος έχει δομηθεί με γνώμονα θεωρίες και μοντέλα μάθησης.