Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εκμάθηση ενός κεφαλαίου ιστορίας της Α’ γυμνασίου μέσα από την περιήγηση σε ένα ψηφιακό μουσείο

dc.contributor.advisorΧρυσαφιάδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΤσιώλη, Γεωργία
dc.date.accessioned2024-05-30T11:17:46Z
dc.date.available2024-05-30T11:17:46Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16504
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3926
dc.description.abstractΜε την ανάπτυξη της τεχνολογίας η εικονική πραγματικότητα έχει κάνει μια δυναμική είσοδο στη ζωή μας και οι δυνατότητες της εξελίσσονται με γοργούς ρυθμους. Τις δυνατότητες αυτες δε θα μπορουσαν να μην αξιοποιήσουν τα μουσεία ανά τον κόσμο, μεγάλο τμήμα των οποίων έχουν δημιουργήσει αντίστοιχους ψηφιακούς χώρους. Έρευνες έχουν αναδείξει την εκπαιδευτική αξία που θα μπορούσαν να έχουν τέτοια εγχειρήματα, αλλά ακόμη δεν υπάρχουν αρκετές υλοποιήσεις που να έχουν δώσει έμφαση στην εκπαίδευση. Στόχος, λοιπόν, της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού μουσείου με έναν καθαρά εκπαιδευτικό προσανατολισμό. Χρησιμοποιώντας σαν βάση ένα κεφάλαιο ιστορίας της Α’ Γυμνασίου, γίνεται η προσπάθεια μετάδοσης της γνώσης που αυτό προσφέρει μέσα από την περιήγηση σε έναν εικονικό χώρο, ο οποίος έχει δομηθεί με γνώμονα θεωρίες και μοντέλα μάθησης.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ εκμάθηση ενός κεφαλαίου ιστορίας της Α’ γυμνασίου μέσα από την περιήγηση σε ένα ψηφιακό μουσείοel
dc.title.alternativeLearning a chapter of the history of the 1st grade of gymnasium through exploring a digital museumel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENWith the advancement of technology, virtual reality has made a dynamic entrance into our lives, and its capabilities are evolving rapidly. Museums worldwide have seized the opportunities presented by this technology, with a significant number creating corresponding digital spaces. Research has highlighted the educational value that such projects could have, but there are still not enough implementations that have focused on education. The aim of this work is, therefore, to create a digital museum with a purely educational orientation. Using a chapter from the 1st grade of gymnasium history book as a basis, the effort is made to convey the knowledge it offers through exploring a virtual space structured based on learning theories and models.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordEducationel
dc.subject.keywordMuseumel
dc.subject.keywordVirtual museumel
dc.subject.keywordLearningel
dc.subject.keywordEducational learning theoriesel
dc.date.defense2024-03-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»