dc.contributor.advisor | Χρυσαφιάδη, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.author | Τσιώλη, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2024-05-30T11:17:46Z | |
dc.date.available | 2024-05-30T11:17:46Z | |
dc.date.issued | 2024-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16504 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3926 | |
dc.description.abstract | Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η εικονική πραγματικότητα έχει κάνει μια δυναμική είσοδο στη ζωή μας και οι δυνατότητες της εξελίσσονται με γοργούς ρυθμους. Τις δυνατότητες αυτες δε θα μπορουσαν να μην αξιοποιήσουν τα μουσεία ανά τον κόσμο, μεγάλο τμήμα των οποίων έχουν δημιουργήσει αντίστοιχους ψηφιακούς χώρους. Έρευνες έχουν αναδείξει την εκπαιδευτική αξία που θα μπορούσαν να έχουν τέτοια εγχειρήματα, αλλά ακόμη δεν υπάρχουν αρκετές υλοποιήσεις που να έχουν δώσει έμφαση στην εκπαίδευση. Στόχος, λοιπόν, της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού μουσείου με έναν καθαρά εκπαιδευτικό προσανατολισμό. Χρησιμοποιώντας σαν βάση ένα κεφάλαιο ιστορίας της Α’ Γυμνασίου, γίνεται η προσπάθεια μετάδοσης της γνώσης που αυτό προσφέρει μέσα από την περιήγηση σε έναν εικονικό χώρο, ο οποίος έχει δομηθεί με γνώμονα θεωρίες και μοντέλα μάθησης. | el |
dc.format.extent | 50 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η εκμάθηση ενός κεφαλαίου ιστορίας της Α’ γυμνασίου μέσα από την περιήγηση σε ένα ψηφιακό μουσείο | el |
dc.title.alternative | Learning a chapter of the history of the 1st grade of gymnasium through exploring a digital museum | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | With the advancement of technology, virtual reality has made a dynamic entrance into our lives, and its capabilities are evolving rapidly. Museums worldwide have seized the opportunities presented by this technology, with a significant number creating corresponding digital spaces. Research has highlighted the educational value that such projects could have, but there are still not enough implementations that have focused on education. The aim of this work is, therefore, to create a digital museum with a purely educational orientation. Using a chapter from the 1st grade of gymnasium history book as a basis, the effort is made to convey the knowledge it offers through exploring a virtual space structured based on learning theories and models. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.subject.keyword | Museum | el |
dc.subject.keyword | Virtual museum | el |
dc.subject.keyword | Learning | el |
dc.subject.keyword | Educational learning theories | el |
dc.date.defense | 2024-03-15 | |