Καταναλωτικές επιλογές τροφίμων και τιμολόγηση σε περιόδους πληθωριστικών πιέσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Καταναλωτικές επιλογές ; Τιμολόγηση ; Έρευνα μάρκετινγκΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική μελέτη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια στα πλαίσια της
απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην
Διοίκηση Επιχειρήσεων του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης επιχειρήσεων του
Πανεπιστημίου Πειραιά. Στόχος της είναι η μελέτη των επιλογών των καταναλωτών
όσον αφορά τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε πλήρη συσχέτιση με την τιμολόγηση
τους σε ιδιαίτερες περιόδους πληθωριστικών πιέσεων. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε
μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στην επιστήμη του Μάρκετινγκ. Αναλύθηκαν οι
βασικές αρχές του, το μίγμα Μάρκετινγκ, καθώς και οι παράγοντες της
συμπεριφοράς των καταναλωτών σχετικά με τις μεταβλητές που μελετήθηκαν.
Τέλος, προκειμένου να εκπονηθεί η παρούσα διπλωματική μελέτη,
δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο μοιράστηκε σε 211 άτομα. Το
ερωτηματολόγιο ήταν κατάλληλα δομημένο έτσι ώστε οι ερωτήσεις να
ανταποκρίνονται στις καταναλωτικές συνήθειες των ερωτηθέντων. Αναλυτικότερα,
το ερωτηματολόγιο χωρίστηκε σε 4 κατηγορίες, ερωτήσεις σχετικά με τις
καταναλωτικές επιλογές, ερωτήσεις σχετικά με την διαφάνεια της τιμής των φρέσκων
φρούτων και λαχανικών και ερωτήσεις σχετικά με την ικανοποίηση των καταναλωτών
από τις επιλογές των φρέσκων προϊόντων (φρούτα και λαχανικά) καθώς και
δημογραφικά στοιχεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα είναι ανώνυμη και το δείγμα
τυχαίο.
Τα αποτελέσματα που πάρθηκαν ήταν αντιπροσωπευτικά και απεικονίστηκαν
μέσω διαφόρων διαγραμμάτων.