dc.contributor.advisor | Panagiotopoulos, Themistoklis | |
dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Galanis, Triantafyllos | |
dc.contributor.author | Γαλάνης, Τριαντάφυλλος | |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T08:29:09Z | |
dc.date.available | 2024-02-13T08:29:09Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16172 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3594 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων σε ένα σενάριο που αφορά την λειτουργία ενός εργοστασίου. Επιπλέον, γίνεται χρήση της τεχνολογίας σάρωσης LiDAR μαζί με ένα ανοιχτού κώδικα 3D computer graphics λογισμικό όπως είναι το Blender για τη δημιουργία πρακτόρων και στοιχείων του περιβάλλοντος. Στο περιβάλλον ενός εργοστασίου μπορούμε να εφαρμόσουμε σε αρκετά σημεία ώστε να αντιμετωπίσουμε προκλήσεις τον Σχεδιασμό Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (GOAP), επιτρέποντας στους εικονικούς χαρακτήρες να εκδηλώνουν ρεαλιστική λήψη αποφάσεων και αποτελεσματική εκτέλεση δράσεων. Η τεχνολογία σάρωσης LiDAR παρέχει τη δυνατότητα απαθανάτισης αντικειμένων και περιβάλλοντος από τον πραγματικό κόσμο, και τη δημιουργία 3D μοντέλων. Η πτυχιακή αυτή αποσκοπεί στην παρουσίαση και ανάλυση αυτών των τεχνολογιών, την ανάλυση των συμπερασμάτων από την εφαρμογή του GOAP και τις ανάγκες που οι πράκτορες προσπαθούν να καλύψουν, ενώ γίνεται προσπάθεια συσχέτισης αυτής της κάλυψης των αναγκών των πρακτόρων και της ιεραρχίας που έχουν αυτές με την πυραμίδα αναγκών του Maslow. | el |
dc.format.extent | 44 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.title | Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment | el |
dc.title.alternative | Οπτική προσομοίωση εκτέλεσης διαδικασιών σε εργοστάσιο αλουμινίου σε ένα ευφυές εικονικό περιβάλλον | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis presents the development of Optical simulation of procedure execution in an Aluminium Factory on an Intelligent Virtual Environment. It investigates the utilization of Goal-Oriented Action Planning (GOAP) within the Unity game development engine for creating intelligent agent behaviours. Furthermore, it explores the integration of LiDAR scanning technology along with a 3D computer graphics software tool, Blender to enhance the development of agents and environmental elements. The factory setting presents unique challenges that can be addressed by employing GOAP, allowing virtual characters to exhibit realistic decision-making and efficient action execution. LiDAR scanning provides a means to capture real-world objects and environments, which can be refined using Blender to create textured 3D models. By combining these technologies, this thesis aims to offer valuable insights into the implementation of GOAP, as well as the integration of LiDAR scanning and Blender, to achieve a highly immersive factory environment in the context of game development. Finally, we discuss about the behaviour of the agents take when they also follow the theories of Maslow about the hierarchy of need’s. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης | el |
dc.subject.keyword | LIDAR | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Artifical Intelligence | el |
dc.subject.keyword | Blender | el |
dc.subject.keyword | Mixamo | el |
dc.subject.keyword | Goal-Oriented Action Planning (GOAP) | el |
dc.date.defense | 2023-10-17 | |