Εμφάνιση απλής εγγραφής

Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment

dc.contributor.advisorPanagiotopoulos, Themistoklis
dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorGalanis, Triantafyllos
dc.contributor.authorΓαλάνης, Τριαντάφυλλος
dc.date.accessioned2024-02-13T08:29:09Z
dc.date.available2024-02-13T08:29:09Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16172
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3594
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων σε ένα σενάριο που αφορά την λειτουργία ενός εργοστασίου. Επιπλέον, γίνεται χρήση της τεχνολογίας σάρωσης LiDAR μαζί με ένα ανοιχτού κώδικα 3D computer graphics λογισμικό όπως είναι το Blender για τη δημιουργία πρακτόρων και στοιχείων του περιβάλλοντος. Στο περιβάλλον ενός εργοστασίου μπορούμε να εφαρμόσουμε σε αρκετά σημεία ώστε να αντιμετωπίσουμε προκλήσεις τον Σχεδιασμό Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (GOAP), επιτρέποντας στους εικονικούς χαρακτήρες να εκδηλώνουν ρεαλιστική λήψη αποφάσεων και αποτελεσματική εκτέλεση δράσεων. Η τεχνολογία σάρωσης LiDAR παρέχει τη δυνατότητα απαθανάτισης αντικειμένων και περιβάλλοντος από τον πραγματικό κόσμο, και τη δημιουργία 3D μοντέλων. Η πτυχιακή αυτή αποσκοπεί στην παρουσίαση και ανάλυση αυτών των τεχνολογιών, την ανάλυση των συμπερασμάτων από την εφαρμογή του GOAP και τις ανάγκες που οι πράκτορες προσπαθούν να καλύψουν, ενώ γίνεται προσπάθεια συσχέτισης αυτής της κάλυψης των αναγκών των πρακτόρων και της ιεραρχίας που έχουν αυτές με την πυραμίδα αναγκών του Maslow.el
dc.format.extent44el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.titleOptical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environmentel
dc.title.alternativeΟπτική προσομοίωση εκτέλεσης διαδικασιών σε εργοστάσιο αλουμινίου σε ένα ευφυές εικονικό περιβάλλονel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis thesis presents the development of Optical simulation of procedure execution in an Aluminium Factory on an Intelligent Virtual Environment. It investigates the utilization of Goal-Oriented Action Planning (GOAP) within the Unity game development engine for creating intelligent agent behaviours. Furthermore, it explores the integration of LiDAR scanning technology along with a 3D computer graphics software tool, Blender to enhance the development of agents and environmental elements. The factory setting presents unique challenges that can be addressed by employing GOAP, allowing virtual characters to exhibit realistic decision-making and efficient action execution. LiDAR scanning provides a means to capture real-world objects and environments, which can be refined using Blender to create textured 3D models. By combining these technologies, this thesis aims to offer valuable insights into the implementation of GOAP, as well as the integration of LiDAR scanning and Blender, to achieve a highly immersive factory environment in the context of game development. Finally, we discuss about the behaviour of the agents take when they also follow the theories of Maslow about the hierarchy of need’s.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνηςel
dc.subject.keywordLIDARel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordArtifical Intelligenceel
dc.subject.keywordBlenderel
dc.subject.keywordMixamoel
dc.subject.keywordGoal-Oriented Action Planning (GOAP)el
dc.date.defense2023-10-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»