Ανάλυση μάρκετινγκ των τουριστικών δυνατοτήτων των νησιών του βορειανατολικού Αιγαίου και προτάσεις. Η περίπτωση της Λήμνου
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αειφορία ; Τουρισμός ; Περιβαλλοντική κρίση ; Στρατηγικές μάρκετινγκ ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Ανάλυση προορισμού ; Δυνατότητες μάρκετινγκ ; Μελέτη περίπτωσης ; Νησιά βορειοανατολικού Αιγαίου ; ΛήμνοςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την μελέτη ων τουριστικών δυνατοτήτων των νησιών του Βορείου Αιγαίο και πιο συγκεκριμένα δίνεται έμφαση στο νησί της Λήμνου. Κατόπιν αναφοράς στις βασικές έννοιες του τουρισμού και των αρχών του μάρκετινγκ, γίνεται ανάλυση στα βασικά τουριστικά στοιχεία, της προσφοράς και της ζήτησης των προορισμών. Αρχικά γίνεται αναφορά για τα τουριστικά μεγέθη της Ελλάδας, ύστερα η έρευνα ειδικεύεται στα τουριστικά στοιχεία για την περιφέρεια του Βορείου Αιγαίου και τέλος εμβαθύνει συγκεκριμένα στη Λήμνο.
Για την ανάλυση του τουρισμού στο νησί έγινε ανάλυση ανταγωνισμού, αξιολογήθηκαν οι παρεχόμενες υπηρεσίες και αξιοθέατα του νησιού με βάση την ανάλυση των 6Α . Τέλος διεξήχθη έρευνα με δύο ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν στους τουρίστες που έχουν επισκεφθεί το νησί και στους επαγγελματίες τουρισμού του νησιού με σκοπό να συγκριθεί η άποψη των τουριστών από την εμπειρία τους στο νησί με εκείνη των επαγγελματιών τουρισμού του νησιού. Τέλος με βάση τις έρευνας αλλά και των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από τα ερωτηματολόγια προέκυψαν συμπεράσματα και διαμορφώθηκαν προτάσεις που θα βοηθήσουν στην καλύτερη προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Λήμνου και τη βέλτιστη διαχείριση του τουριστικού προϊόντος του νησιού.