Στρατηγικές ανάπτυξης : ένα επιχειρηματικό πλάνο για την λειτουργία μικρού ξενοδοχείου στην Αρχαία Επίδαυρο
Growth strategies : a business plan for a small hotel in Ancient Epidavros
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επιχειρηματικό πλάνο ; Ξενοδοχείο ; Τουρισμός ; Στρατηγική ανάπτυξηςΠερίληψη
Η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Πλέον τα ξενοδοχεία δεν αποτελούν απλώς ένα χώρο όπου ο επισκέπτης χρησιμοποιεί μόνο για τα απαραίτητα. Υπάρχει ανάγκη για πιο προηγμένες υπηρεσίες οι οποίες προσφέρουν στον επισκέπτη μια διαφορετική εμπειρία διαμονής στο εκάστοτε κατάλυμα.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μελέτη περίπτωσης για ένα μικρό ξενοδοχείο στην Αρχαία Επίδαυρο. Καταστρώνεται ένα επιχειρηματικό πλάνο για την μετάβαση του ξενοδοχείου «Magda Hotel Apartments” στη κατηγορία των Boutique Hotel. Αυτό γίνεται λόγω των αυξανόμενων απαιτήσεων που παρουσιάζονται από την ραγδαία αύξηση των επισκεπτών την τελευταία δεκαετία και την αύξηση του ανταγωνισμού σε επίπεδο παροχών. Επίσης, παρατηρείται αλλαγή στις συνήθειες των επισκεπτών οι οποίες προσανατολίζονται στα βιώσιμα ταξίδια και την εξ αποστάσεως εργασία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού Συνεπώς, σκοπός είναι να επιτευχθεί διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και ικανοποίηση των αναγκών των επισκεπτών. Στην παρούσα μελέτη, γίνεται ανάλυση των δεδομένων για το πλήθος των επισκεπτών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Πελοπόννησο και την Αργολίδα. Επίσης, γίνεται αναφορά στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, της Πελοποννήσου και της Αρχαίας Επιδαύρου. Τέλος, παρουσιάζονται οι προϋποθέσεις ένταξης του ξενοδοχείου στην κατηγορία των Boutique Hotels, το κόστος μετάβασης καθώς και το επιχειρηματικό πλάνο λειτουργίας του ξενοδοχείου ως Boutique Hotel.