Επωνυμία προορισμών και τουριστική ανάπτυξη. Η οπτική του μακρομάρκετινγκ
Destination branding and tourism development. The perspective of macromarketing
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επωνυμία προορισμού ; Τουριστική ανάπτυξη ; Μακρομάρκετινγκ ; Destination brand ; Tourism development ; Macro-marketingΠερίληψη
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση της επωνυμίας προορισμών στην τουριστική ανάπτυξη μέσα από την προοπτική του μακρομάρκετινγκ. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της επωνυμίας, στην αξία επωνυμίας, στην επωνυμία προορισμού (Destination Branding) και στην πίστη επωνυμίας προορισμού. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στην έννοια της τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και στη σχέση μεταξύ επωνυμίας προορισμού και τουριστικής ανάπτυξης, ενώ αναφέρεται το μακρομάρκετινγκ στον τουρισμό. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται έρευνα με σκοπό να διερευνηθούν οι απόψεις των πολιτών σχετικά με την επίδραση της επωνυμίας προορισμών στην τουριστική ανάπτυξη. Γενικά, φαίνεται να υποστηρίζεται η περαιτέρω αύξηση του τουρισμού στην περιοχή των συμμετεχόντων. Μέσα από την έρευνα προκύπτει ότι η ανάπτυξη μιας ισχυρής τουριστικής αλυσίδας αξίας συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού, όπως και η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος. Σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη μέσω της προοπτικής μακρομάρκετινγκ προκύπτει ότι η χρήση της επιστήμης μπορεί να εξαναγκάσει τους καταναλωτές σε τρόπους ζωής που εξυπηρετούν επιχειρηματικά συμφέροντα, η χρήση νέων ή σύγχρονων τεχνικών μάρκετινγκ συμβάλει στη δημιουργία πιο αληθινών επωνυμιών (Brands), για την καλύτερη τουριστική ανάπτυξη, πρέπει να υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ επενδυτικών πολιτικών, επενδύσεων, βιωσιμότητας και ποιότητας ζωής, ενώ μία χώρα για καλύτερη τουριστική ανάπτυξη πρέπει να στραφεί σε μάρκετινγκ που θα βασίζεται περισσότερο στην εδραίωση και βελτίωση της ποιότητας ζωής.