Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επωνυμία προορισμών και τουριστική ανάπτυξη. Η οπτική του μακρομάρκετινγκ

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorMαραγκουδάκης, Βασίλης
dc.date.accessioned2023-07-24T05:54:31Z
dc.date.available2023-07-24T05:54:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15617
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3039
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση της επωνυμίας προορισμών στην τουριστική ανάπτυξη μέσα από την προοπτική του μακρομάρκετινγκ. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της επωνυμίας, στην αξία επωνυμίας, στην επωνυμία προορισμού (Destination Branding) και στην πίστη επωνυμίας προορισμού. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στην έννοια της τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και στη σχέση μεταξύ επωνυμίας προορισμού και τουριστικής ανάπτυξης, ενώ αναφέρεται το μακρομάρκετινγκ στον τουρισμό. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται έρευνα με σκοπό να διερευνηθούν οι απόψεις των πολιτών σχετικά με την επίδραση της επωνυμίας προορισμών στην τουριστική ανάπτυξη. Γενικά, φαίνεται να υποστηρίζεται η περαιτέρω αύξηση του τουρισμού στην περιοχή των συμμετεχόντων. Μέσα από την έρευνα προκύπτει ότι η ανάπτυξη μιας ισχυρής τουριστικής αλυσίδας αξίας συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού, όπως και η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος. Σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη μέσω της προοπτικής μακρομάρκετινγκ προκύπτει ότι η χρήση της επιστήμης μπορεί να εξαναγκάσει τους καταναλωτές σε τρόπους ζωής που εξυπηρετούν επιχειρηματικά συμφέροντα, η χρήση νέων ή σύγχρονων τεχνικών μάρκετινγκ συμβάλει στη δημιουργία πιο αληθινών επωνυμιών (Brands), για την καλύτερη τουριστική ανάπτυξη, πρέπει να υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ επενδυτικών πολιτικών, επενδύσεων, βιωσιμότητας και ποιότητας ζωής, ενώ μία χώρα για καλύτερη τουριστική ανάπτυξη πρέπει να στραφεί σε μάρκετινγκ που θα βασίζεται περισσότερο στην εδραίωση και βελτίωση της ποιότητας ζωής.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕπωνυμία προορισμών και τουριστική ανάπτυξη. Η οπτική του μακρομάρκετινγκel
dc.title.alternativeDestination branding and tourism development. The perspective of macromarketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis paper deals with the effect of destination branding on tourism development through a macromarketing perspective. Initially, the paper refers to the concept of brand, brand value, destination branding (Destination Branding) and destination brand loyalty. Then, reference is made to the concept of tourism development, as well as the relationship between destination branding and tourism development, while macromarketing in tourism is mentioned. Then, a survey is conducted to explore the opinions of citizens regarding the effect of destination branding on tourism development. In general, further growth of tourism in the participants' area appears to be supported. The research shows that the development of a strong tourism value chain contributes to the tourism development of a destination, as does the development of an integrated system. Regarding tourism development through a macromarketing perspective, it follows that the use of science can force consumers into lifestyles that serve business interests, the use of new or modern marketing techniques contributes to the creation of more authentic brands (Brands), for better tourism development , there must be an interaction between investment policies, investments, sustainability and quality of life, while a country for better tourism development must turn to marketing that will be based more on the consolidation and improvement of the quality of life.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΕπωνυμία προορισμούel
dc.subject.keywordΤουριστική ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΜακρομάρκετινγκel
dc.subject.keywordDestination brandel
dc.subject.keywordTourism developmentel
dc.subject.keywordMacro-marketingel
dc.date.defense2023-07-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»