Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένη
dc.contributor.authorΔημοκρασσάς, Γρηγόριος
dc.date.accessioned2023-07-21T10:09:22Z
dc.date.available2023-07-21T10:09:22Z
dc.date.issued2023-07-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15615
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3037
dc.description.abstractΜέσα από την παρούσα εργασία αναπτύσσεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο για μια νέα εταιρεία που θα ασχοληθεί με την τυποποίηση ελαιόλαδου. Η ανάλυση των δεδομένων και των προβλέψεων έχει αναδείξει ορισμένα συμπεράσματα σχετικά με τη βιωσιμότητα της επιχειρηματικής ιδέας. Σκοπός του τρέχοντος επιχειρηματικού σχεδίου είναι η περιγραφή της δομής και των λειτουργιών της επιχείρησης καθώς και ο εντοπισμός των απαιτούμενων πόρων για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, εξετάστηκαν οι προοπτικές μιας νέας επιχειρηματικής προσπάθειας τυποποίησης ελαιόλαδου που θα εδρεύει στην πόλη της Καλαμάτας, μιας περιοχής πασίγνωστής για την ποιότητα της ελιάς και του ελαιόλαδου που παράγει. Ένα από τα βασικότερα σημεία του επιχειρηματικού σχεδίου που αναλύθηκε είναι το μίγμα μάρκετινγκ που αποτελείται από τις μεταβλητές του προϊόντος (Product), της τιμής (Price), του τόπου διανομής (Place) και της προώθησης (Promotion). Η εφαρμογή του μοντέλου αυτού στην περίπτωσή μας, απέδωσε στοιχεία που σχετίζονται με τη συσκευασία που θα κυκλοφορεί και θα παραπέμπει αυτομάτως σε ένα premium προϊόν, ενώ παράλληλα είναι πρακτική και εύχρηστη για τον καταναλωτή. Η πώληση του προϊόντος θα γίνεται μέσω όλων των καναλιών διανομής που είναι διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά σε καταστήματα σούπερ μάρκετς, ντελικατέσεν, κουζίνες ξενοδοχείων και εστιατορίων υψηλών προδιαγραφών. Η τιμή λιανικής πώλησης θα τεθεί περίπου στα 10-11 ευρώ το λίτρο, περίπου στο μέσο του εύρους των λιανικών τιμών των εξαιρετικά παρθένων ελαιόλαδων της Ελληνικής αγοράς ενώ για την προώθηση του προϊόντος, η επιχείρηση θα χρησιμοποιήσει σύγχρονες μεθόδους τυποποίησης και μάρκετινγκ, στηριζόμενη στο συγκριτικό πλεονέκτημα της υψηλής ποιότητας του προϊόντος. Επιπλέον, θα υπάρχει υποστήριξη στο διαδίκτυο με ιστοσελίδα και χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής και εμπορίας ελαιόλαδωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThrough the current study, a business plan is developed for a new company that will deal with olive oil standardization. The analysis of the data and forecasts has highlighted some conclusions about the viability of the business idea. The purpose of the current business plan is to describe the structure and operations of the business as well as to identify the required resources to achieve the goals that have been set. In this way, the prospects of a new business effort to standardize olive oil that will be based in the city of Kalamata, an area well-known for the quality of the olives and the olive oil it produces, were examined. One of the main points of the analyzed business plan is the marketing mix which consists of the variables of the product, the price, the place of distribution and the promotion. The application of this model in our case yielded elements related to the packaging that will be released and will automatically refer to a premium product, while at the same time it is practical and easy to use for the consumer. The product will be sold through all the distribution channels available in the Greek market in supermarkets, delicatessens, hotel kitchens and high-end restaurants. The retail price will be set at approximately 10-11 euros per liter, approximately in the middle of the retail price range of extra virgin olive oils on the Greek market, while for the promotion of the product, the company will use modern standardization and marketing methods, based on the comparative advantage of the high quality of the product. In addition, there will be online support with a website and use of social media.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΠροϊόνel
dc.subject.keywordΤιμήel
dc.subject.keywordΤόπος διανομήςel
dc.subject.keywordΠροώθησηel
dc.subject.keywordΜίγμα μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΕλαιόλαδοel
dc.date.defense2023-07-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»