Διερευνώντας τη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με τα επώνυμα προϊόντα : ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Συναισθηματική σύνδεση ; Κοινωνικά δίκτυα ; Αγοραστική πρόθεση ; Επώνυμο προϊόν ; Εμπιστοσύνη ; Ευχαρίστηση ; ΑναγνώρισηΠερίληψη
Στη σημερινή εποχή τα κοινωνικά δίκτυα έχουν καταλάβει μεγάλο μέρος της
καθημερινότητας των ανθρώπων δίνοντας τους την ευκαιρία να επικοινωνούν μεταξύ
τους αλλά και με τα προφίλ των αγαπημένων τους brand. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν
αυτή την ευκαιρία για να έρθουν κοντά με το κοινό τους χτίζοντας συναισθηματικούς
δεσμούς που οδηγούν στη πιστότητα και την επαναλαμβανόμενη αγοραστική
συμπεριφορά. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση του ρόλου που
διαδραματίζουν τα κοινωνικά δίκτυα στη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών
με τα επώνυμα προιόντα. Για την διεξαγωγή της έρευνας έγινε χρήση online
ερωτηματολογίου με τους συμμετέχοντες να φτάνουν τους 127. Τα αποτελέσματα της
έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες έχουν μια μέτριου βαθμού παρουσία στα κοινωνικά
δίκτυα και τις δραστηριότητες που σχετίζονται με αυτά. Ακόμη το συναίσθημα της
ευχαρίστησης είναι το κυρίαρχο και αυτό με την μεγαλύτερη συχνότητα σε μια μετρίου
βαθμού ένταση. Επιπλέον, τα κοινωνικά δίκτυα του αγαπημένου brand των χρηστών
χαρακτηρίσθηκαν από ένα μέτριο επίπεδο ικανοποίησης όσο αφορά την αξιοπιστία,
τη φιλικότητα και το ποιοτικό περιεχόμενο. Σημαντικό γεγονός αποτελεί η θετικά
στατιστικά σημαντική συσχέτιση που υπάρχει μεταξύ της επικοινωνίας στα κοινωνικά
δίκτυα και της εμπιστοσύνης για τα brand, της αγοραστικής πρόθεσης και της
αναγνώρισης του brand. Επιπρόσθετα όσο πιο φιλικά είναι τα κοινωνικά δίκτυα τόσο
θα αυξάνεται η πρόθεση αγοράς του brand στο μέλλον. Tέλος, η αξιοπιστία αποτελεί
το κυριότερο παράγοντα για την αγορά του αγαπημένου τους brand.