dc.contributor.advisor | Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος | |
dc.contributor.author | Σερέτη, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T09:17:39Z | |
dc.date.available | 2023-06-30T09:17:39Z | |
dc.date.issued | 2023-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15548 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2970 | |
dc.description.abstract | Στη σημερινή εποχή τα κοινωνικά δίκτυα έχουν καταλάβει μεγάλο μέρος της
καθημερινότητας των ανθρώπων δίνοντας τους την ευκαιρία να επικοινωνούν μεταξύ
τους αλλά και με τα προφίλ των αγαπημένων τους brand. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν
αυτή την ευκαιρία για να έρθουν κοντά με το κοινό τους χτίζοντας συναισθηματικούς
δεσμούς που οδηγούν στη πιστότητα και την επαναλαμβανόμενη αγοραστική
συμπεριφορά. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση του ρόλου που
διαδραματίζουν τα κοινωνικά δίκτυα στη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών
με τα επώνυμα προιόντα. Για την διεξαγωγή της έρευνας έγινε χρήση online
ερωτηματολογίου με τους συμμετέχοντες να φτάνουν τους 127. Τα αποτελέσματα της
έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες έχουν μια μέτριου βαθμού παρουσία στα κοινωνικά
δίκτυα και τις δραστηριότητες που σχετίζονται με αυτά. Ακόμη το συναίσθημα της
ευχαρίστησης είναι το κυρίαρχο και αυτό με την μεγαλύτερη συχνότητα σε μια μετρίου
βαθμού ένταση. Επιπλέον, τα κοινωνικά δίκτυα του αγαπημένου brand των χρηστών
χαρακτηρίσθηκαν από ένα μέτριο επίπεδο ικανοποίησης όσο αφορά την αξιοπιστία,
τη φιλικότητα και το ποιοτικό περιεχόμενο. Σημαντικό γεγονός αποτελεί η θετικά
στατιστικά σημαντική συσχέτιση που υπάρχει μεταξύ της επικοινωνίας στα κοινωνικά
δίκτυα και της εμπιστοσύνης για τα brand, της αγοραστικής πρόθεσης και της
αναγνώρισης του brand. Επιπρόσθετα όσο πιο φιλικά είναι τα κοινωνικά δίκτυα τόσο
θα αυξάνεται η πρόθεση αγοράς του brand στο μέλλον. Tέλος, η αξιοπιστία αποτελεί
το κυριότερο παράγοντα για την αγορά του αγαπημένου τους brand. | el |
dc.format.extent | 122 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Διερευνώντας τη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με τα επώνυμα προϊόντα : ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | Nowadays, social media have occupied a large part of people’s daily lives, giving them
the opportunity to communicate with each other and engage with their favorite’s brand
profile. Businesses take advantage of this opportunity to reach out their audience by
building emotional bonds that lead to loyalty and repeat buying behavior. The purpose
of this research is to investigate the role played by social media in the emotional
attachment of consumers with branded products. An online questionnaire was used
to conduct the survey, with 127 participants. The results of the survey showed that
users have a moderate presence on social networks and related activities. Even the
feeling of pleasure is the dominant one and the one with the highest frequency at a
moderate intensity. In addition, the social networks of user’s favorite brand were
characterized by a moderate level of satisfaction in terms of reliability, friendliness and
quality content. An important fact is the positively statistically significant correlation that
exists between communication on social networks and brand trust, purchase intention
and brand awareness. In addition, the friendlier the social networks, the greater the
intention to buy the brand in the future. Finally, reliability is the main factor for buying
their favorite brand. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Συναισθηματική σύνδεση | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.subject.keyword | Αγοραστική πρόθεση | el |
dc.subject.keyword | Επώνυμο προϊόν | el |
dc.subject.keyword | Εμπιστοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Ευχαρίστηση | el |
dc.subject.keyword | Αναγνώριση | el |
dc.date.defense | 2023-06-23 | |