Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την υποστήριξη του μαθήματος της πληροφορικής στο γυμνάσιο, με τη χρήση κινητών συσκευών

dc.contributor.advisorΔουληγέρης, Χρήστος
dc.contributor.authorΚαρούσου, Μαρία - Χριστίνα
dc.date.accessioned2023-05-16T10:19:25Z
dc.date.available2023-05-16T10:19:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15405
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2827
dc.description.abstractΟ τρόπος που μαθαίνει κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Υπάρχουν κάποιες βασικές θεωρίες μάθησης, όπως είναι για παράδειγμα η γνωστική θεωρία, η θεωρία συμπεριφορισμού και η θεωρία κονεκτιβισμού, με τις οποίες οι εκπαιδευτικοί βοηθούν τους μαθητές, χρησιμοποιώντας διαφορετικές τεχνικές για να καλύψουν διαφορετικά είδη μάθησης. Στον τομέα της επιστήμης των υπολογιστών, μεγάλος αριθμός παιχνιδιών που έχουν αναπτυχθεί, επικεντρώνονται στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητών, στην εισαγωγή και στην εκμάθηση του προγραμματισμού. Η χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με επαυξημένη πραγματικότητα (AR), αποτελεί μια σύγχρονη προσέγγιση στην εκμάθηση της προγραμματιστικής λογικής και της αλγοριθμικής σκέψης. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με την υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας που προτείνεται για την υποστήριξη του μαθήματος της Πληροφορικής στη Γ' Γυμνασίου, η οποία έχει σκοπό την εισαγωγή των μαθητών στην έννοια του αλγορίθμου και της προγραμματιστικής λογικής. Η εφαρμογή ασχολείται με τον προγραμματισμό ενός ρομπότ με την χρήση καρτών, έχοντας τη δυνατότητα να επεκταθεί και να βελτιωθεί στο μέλλον.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΥλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την υποστήριξη του μαθήματος της πληροφορικής στο γυμνάσιο, με τη χρήση κινητών συσκευώνel
dc.title.alternativeImplementation of an educational augmented reality (AR) application to support the Informatics course in high school, using mobile devicesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe way each person learns is different. There are some basic learning theories, such as cognitive theory, behaviorism theory and connectivism theory, with which teachers help students, using different techniques can cover different kinds of learning. In the field of computer science, a large number of games that have developed, focus on the development of students’ algorithmic thinking and in introduction to learning programming. The use of AR educational games is a modern approach to learning programming and algorithmic thinking. This thesis presents the implementation of an AR educational application, proposed to support the Informatics course in 3rd Class of High School, which aims to introduce students to the concept of algorithm and programming logic. The application aims to program a robot using cards and has the possibility to expand and improve in the future.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική εφαρμογήel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.date.defense2023-03-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»