Υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την υποστήριξη του μαθήματος της πληροφορικής στο γυμνάσιο, με τη χρήση κινητών συσκευών
Implementation of an educational augmented reality (AR) application to support the Informatics course in high school, using mobile devices
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εκπαιδευτική εφαρμογή ; Επαυξημένη πραγματικότηταΠερίληψη
Ο τρόπος που μαθαίνει κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Υπάρχουν κάποιες βασικές θεωρίες μάθησης, όπως είναι για παράδειγμα η γνωστική θεωρία, η θεωρία συμπεριφορισμού και η θεωρία κονεκτιβισμού, με τις οποίες οι εκπαιδευτικοί βοηθούν τους μαθητές, χρησιμοποιώντας διαφορετικές τεχνικές για να καλύψουν διαφορετικά είδη μάθησης. Στον τομέα της επιστήμης των υπολογιστών, μεγάλος αριθμός παιχνιδιών που έχουν αναπτυχθεί, επικεντρώνονται στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητών, στην εισαγωγή και στην εκμάθηση του προγραμματισμού. Η χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με επαυξημένη πραγματικότητα (AR), αποτελεί μια σύγχρονη προσέγγιση στην εκμάθηση της προγραμματιστικής λογικής και της αλγοριθμικής σκέψης. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με την υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας που προτείνεται για την υποστήριξη του μαθήματος της Πληροφορικής στη Γ' Γυμνασίου, η οποία έχει σκοπό την εισαγωγή των μαθητών στην έννοια του αλγορίθμου και της προγραμματιστικής λογικής. Η εφαρμογή ασχολείται με τον προγραμματισμό ενός ρομπότ με την χρήση καρτών, έχοντας τη δυνατότητα να επεκταθεί και να βελτιωθεί στο μέλλον.