dc.contributor.advisor | Φίλιππας, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Σατραβέλας, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T09:38:50Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T09:38:50Z | |
dc.date.issued | 2022-12-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15225 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2647 | |
dc.description.abstract | Oι ευκαιρίες των νέων για ένα καλύτερο αύριο έχουν μειωθεί αισθητά. Οι έφηβοι έχουν να αντιμετωπίσουν εκτός από τα προβλήματα και την οικονομική αβεβαιότητα της περιόδου που ζούμε, χρηματοοικονομικές αποφάσεις που θα λάβουν για το άμεσο μέλλον τους, Ως εκ τούτου, η προετοιμασία των εφήβων για την είσοδο στην πραγματική ζωή και την αντιμετώπιση σοβαρών χρηματοοικονομικών καταστάσεων αποτελεί προτεραιότητα για πολλές τις κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο με τη στενή συνεργασία του ΟΟΣΑ. Στην εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται μια σειρά επιστημονικών άρθρων, αναφορικά με το χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των εφήβων - οκτώ τον αριθμό - τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε σημαντικά επιστημονικά περιοδικά, όπως για παράδειγμα The Review of Financial Studies (2016), The World Bank Economic Review (2017), κλπ.
Επιπλέον, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των τριών αξιολογήσεων που έλαβαν χώρα υπό την επίβλεψη του ΟΟΣΑ μέσω του προγράμματος PISA για το χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό, και οι οποίες διενεργήθηκαν το 2012, 2015, και το 2018 | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Χρηματοοικονομική εκπαίδευση για εφήβους | el |
dc.title.alternative | Financial ducation and youth | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The young people's opportunities for a better tomorrow have significantly decreased. Adolescents have to deal with, in addition to the problems and financial uncertainty of the period we live in, financial decisions they will make for their immediate future, therefore, preparing teenagers for entering real life and dealing with serious financial situations is priority for many governments around the world with the close cooperation of the OECD. The paper presents and analyzes a series of scientific articles, regarding the financial literacy of teenagers - eight in number - which have been published in important scientific journals, such as The Review of Financial Studies (2016), The World Bank Economic Review (2017) ), etc.
In addition, the results of the three assessments that took place under the supervision of the OECD through the PISA program on financial literacy, and which were carried out in 2012, 2015, and 2018, are presented. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) | el |
dc.subject.keyword | Έφηβοι | el |
dc.subject.keyword | Χρηματοοικονομική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός | el |
dc.date.defense | 2022-12-05 | |