Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρηματοοικονομική εκπαίδευση για εφήβους

dc.contributor.advisorΦίλιππας, Νικόλαος
dc.contributor.authorΣατραβέλας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2023-03-09T09:38:50Z
dc.date.available2023-03-09T09:38:50Z
dc.date.issued2022-12-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15225
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2647
dc.description.abstractOι ευκαιρίες των νέων για ένα καλύτερο αύριο έχουν μειωθεί αισθητά. Οι έφηβοι έχουν να αντιμετωπίσουν εκτός από τα προβλήματα και την οικονομική αβεβαιότητα της περιόδου που ζούμε, χρηματοοικονομικές αποφάσεις που θα λάβουν για το άμεσο μέλλον τους, Ως εκ τούτου, η προετοιμασία των εφήβων για την είσοδο στην πραγματική ζωή και την αντιμετώπιση σοβαρών χρηματοοικονομικών καταστάσεων αποτελεί προτεραιότητα για πολλές τις κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο με τη στενή συνεργασία του ΟΟΣΑ. Στην εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται μια σειρά επιστημονικών άρθρων, αναφορικά με το χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των εφήβων - οκτώ τον αριθμό - τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε σημαντικά επιστημονικά περιοδικά, όπως για παράδειγμα The Review of Financial Studies (2016), The World Bank Economic Review (2017), κλπ. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των τριών αξιολογήσεων που έλαβαν χώρα υπό την επίβλεψη του ΟΟΣΑ μέσω του προγράμματος PISA για το χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό, και οι οποίες διενεργήθηκαν το 2012, 2015, και το 2018el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΧρηματοοικονομική εκπαίδευση για εφήβουςel
dc.title.alternativeFinancial ducation and youthel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe young people's opportunities for a better tomorrow have significantly decreased. Adolescents have to deal with, in addition to the problems and financial uncertainty of the period we live in, financial decisions they will make for their immediate future, therefore, preparing teenagers for entering real life and dealing with serious financial situations is priority for many governments around the world with the close cooperation of the OECD. The paper presents and analyzes a series of scientific articles, regarding the financial literacy of teenagers - eight in number - which have been published in important scientific journals, such as The Review of Financial Studies (2016), The World Bank Economic Review (2017) ), etc. In addition, the results of the three assessments that took place under the supervision of the OECD through the PISA program on financial literacy, and which were carried out in 2012, 2015, and 2018, are presented.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΈφηβοιel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομικός αλφαβητισμόςel
dc.date.defense2022-12-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»