Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειών
Brand equity and the role of social media
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Brand equity ; Βranding ; Social media ; Communication ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσηςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του Brand Equity και τον ρόλο που αναλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη προώθηση της αξίας της σύγχρονης επιχείρησης. Θα γίνει αναφορά στους παράγοντες που διαμορφώνουν το Brand Equity ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης, των προϊόντων και της αγοράς. Επιπλέον θα γίνει ανάλυση σε βάθος στους τρόπους που μια επωνυμία μπορεί να εκσυγχρονιστεί με τα δεδομένα που διαρκώς αλλάζουν και εξελίσσονται. Ακόμη θα γίνει σύνδεση της στρατηγικής που ακολουθεί η επιχείρηση με σκοπό να περιλαμβάνει το Brand Equity και πως αυτά συνδέονται με την εισαγωγή καινοτομίας, της επικοινωνίας εντός και εκτός της επιχείρησης, την αναγνωσιμότητα και την αξία της. Στη συνέχεια θα γίνει μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που είναι διαθέσιμα στο χώρο του διαδικτύου για να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ποια τα οφέλη και οι αδυναμίες που συνδέονται με τη χρήση αυτών των μέσων. Τέλος θα γίνει ανάλυση της περίπτωσης της αλυσίδας καταστημάτων καφέ Starbucks και του τρόπου που αυτή επωφελείται και εκμεταλλεύεται προς όφελός της τα διαθέσιμα διαδικτυακά μέσα επικοινωνίας.