Αναγνώριση συναισθήματος σε πραγματικό χρόνο και analytics, σε εφαρμογή mobile learning
Real-time emotion recognition and analytics in a mobile learning application
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Emotion recognition ; Object recognition ; Scene recognition ; Analytics ; ML Kit ; Mobile learning ; AndroidΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης», και έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας android εφαρμογής mobile learning, μέσω της οποίας γίνεται η αναγνώριση του τρέχοντος συναισθήματος του χρήστη και συλλέγονται δεδομένα κατά τη διάρκεια της μάθησης. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται είτε αυτούσια, είτε επεξεργάζονται μέσω μοντέλων μηχανικής μάθησης για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Σκοπός είναι η παροχή πληροφορίας μέσω analytics στον εκπαιδευτικό, ώστε να μπορεί να εκτιμήσει την απόδοση του κάθε μαθητή, να αξιολογήσει το εκπαιδευτικό περιεχόμενο που έχει δημιουργήσει, καθώς και την μέθοδο διδασκαλίας του. Παρουσιάζονται αρκετά στατιστικά στοιχεία ως παραδείγματα της πληροφορίας που μπορεί να εξαχθεί ατομικά για κάποιον χρήστη ή μαζικά για πολλούς. Τα Analytics διατίθενται μέσω δύο jupyter notebook που δημιουργήσαμε στο Google Colab. Με αυτό τον τρόπο παρέχεται στον εκπαιδευτικό η πρόσβαση στην πληροφορία μαζί με τη δυνατότητα για εύκολη επεξεργασία. Τα analytics που παρουσιάζουμε αποτελούν παραδείγματα από dummy data που εισήχθησαν ενδεικτικά και δεν αποτελούν πραγματικά δεδομένα. Εξάλλου σκοπός είναι να παρουσιαστούν οι διαφορετικές πληροφορίες που μπορούν να εξαχθούν και όχι να τις αξιοποιήσουμε για να βγάλουμε συμπεράσματα για την μάθηση μέσω κινητού. Τέλος πρέπει να αναφέρουμε έναν ακόμα στόχο της συγκεκριμένης διπλωματικής, ο οποίος είναι να δείξει τον τρόπο και την ευκολία με την οποία ένα κινητό τηλέφωνο μπορεί να συλλέξει δεδομένα και να τα αναλύσει σε πραγματικό χρόνο. Αυτό γίνεται εφικτό μέσω των πολλών διαφορετικών API που παρέχονται ελεύθερα στον προγραμματιστή από την Google.