dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Αρβανίτης, Χαράλαμπος | |
dc.date.accessioned | 2023-01-19T09:43:18Z | |
dc.date.available | 2023-01-19T09:43:18Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15022 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2444 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης», και έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας android εφαρμογής mobile learning, μέσω της οποίας γίνεται η αναγνώριση του τρέχοντος συναισθήματος του χρήστη και συλλέγονται δεδομένα κατά τη διάρκεια της μάθησης. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται είτε αυτούσια, είτε επεξεργάζονται μέσω μοντέλων μηχανικής μάθησης για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Σκοπός είναι η παροχή πληροφορίας μέσω analytics στον εκπαιδευτικό, ώστε να μπορεί να εκτιμήσει την απόδοση του κάθε μαθητή, να αξιολογήσει το εκπαιδευτικό περιεχόμενο που έχει δημιουργήσει, καθώς και την μέθοδο διδασκαλίας του. Παρουσιάζονται αρκετά στατιστικά στοιχεία ως παραδείγματα της πληροφορίας που μπορεί να εξαχθεί ατομικά για κάποιον χρήστη ή μαζικά για πολλούς. Τα Analytics διατίθενται μέσω δύο jupyter notebook που δημιουργήσαμε στο Google Colab. Με αυτό τον τρόπο παρέχεται στον εκπαιδευτικό η πρόσβαση στην πληροφορία μαζί με τη δυνατότητα για εύκολη επεξεργασία. Τα analytics που παρουσιάζουμε αποτελούν παραδείγματα από dummy data που εισήχθησαν ενδεικτικά και δεν αποτελούν πραγματικά δεδομένα. Εξάλλου σκοπός είναι να παρουσιαστούν οι διαφορετικές πληροφορίες που μπορούν να εξαχθούν και όχι να τις αξιοποιήσουμε για να βγάλουμε συμπεράσματα για την μάθηση μέσω κινητού. Τέλος πρέπει να αναφέρουμε έναν ακόμα στόχο της συγκεκριμένης διπλωματικής, ο οποίος είναι να δείξει τον τρόπο και την ευκολία με την οποία ένα κινητό τηλέφωνο μπορεί να συλλέξει δεδομένα και να τα αναλύσει σε πραγματικό χρόνο. Αυτό γίνεται εφικτό μέσω των πολλών διαφορετικών API που παρέχονται ελεύθερα στον προγραμματιστή από την Google. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Αναγνώριση συναισθήματος σε πραγματικό χρόνο και analytics, σε εφαρμογή mobile learning | el |
dc.title.alternative | Real-time emotion recognition and analytics in a mobile learning application | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This master’s thesis of the postgraduate program "Advanced Informatics and Computing Systems - Software Development and Artificial Intelligence" aims to implement a mobile learning application that can recognize the user’s current emotion and collect various other data during the learning process. These data are either used as is or processed through machine learning models to draw conclusions. The main objective is to provide information through analytics to the instructor so that he can estimate the performance of each student and evaluate the educational content he has created, as well as his teaching method. Various statistics are presented as examples of the information that can be extracted for one user individually or for a group of students. The Analytics are provided through two jupyter notebooks we created on Google Colab. This way, the instructor can access and edit the information with convenience. The analytics presented in chapter 4 are based on dummy data as examples and not on actual data. After all, the purpose is to present the different information that can be extracted and not use it to draw conclusions regarding mobile learning. Finally, we must mention another objective of this thesis, which is to show how easily a mobile phone can collect data and analyze it in real-time. This can be done through the various APIs, provided freely to the developer by Google. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης | el |
dc.subject.keyword | Emotion recognition | el |
dc.subject.keyword | Object recognition | el |
dc.subject.keyword | Scene recognition | el |
dc.subject.keyword | Analytics | el |
dc.subject.keyword | ML Kit | el |
dc.subject.keyword | Mobile learning | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.date.defense | 2022-11-07 | |