Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D
Procedural town generation, simulation of society and implementation of the OCEAN Model in Unity3D
Master Thesis
Συγγραφέας
Πολυχρόνης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2022-12Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαδικαστική δημιουργία ; Πόλη ; Προσομοίωση ; Κοινωνία ; OCEAN ; FFM ; Unity3DΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των λειτουργιών μιας πραγματικής πόλης, τόσο σε ατομικό επίπεδο, με την επεξήγηση και την υλοποίηση των αναγκών ενός ανθρώπου όπως τροφή και στέγη, των διαδικασιών που ακολουθεί σε καθημερινή βάση, όπως μετακίνηση προς και από την εργασία ή την οικία, καθώς και σε κοινωνικό επίπεδο, με την κατασκευή της έννοιας «οικογένεια» προγραμματιστικά για τη δημιουργία επαφών μεταξύ των μελών της οικογένειας ή την δημιουργία σχέσεων σε επαγγελματικό χώρο, όσο και την εισαγωγή κατάλληλων μοντέλων χαρακτηριστικών ενός ανθρώπου όπως το μοντέλο OCEAN, για την ακριβή αναπαράσταση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των ατόμων στη πόλη.