dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Πολυχρόνης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T08:25:40Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T08:25:40Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15013 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2435 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των λειτουργιών μιας πραγματικής πόλης, τόσο σε ατομικό επίπεδο, με την επεξήγηση και την υλοποίηση των αναγκών ενός ανθρώπου όπως τροφή και στέγη, των διαδικασιών που ακολουθεί σε καθημερινή βάση, όπως μετακίνηση προς και από την εργασία ή την οικία, καθώς και σε κοινωνικό επίπεδο, με την κατασκευή της έννοιας «οικογένεια» προγραμματιστικά για τη δημιουργία επαφών μεταξύ των μελών της οικογένειας ή την δημιουργία σχέσεων σε επαγγελματικό χώρο, όσο και την εισαγωγή κατάλληλων μοντέλων χαρακτηριστικών ενός ανθρώπου όπως το μοντέλο OCEAN, για την ακριβή αναπαράσταση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των ατόμων στη πόλη. | el |
dc.format.extent | 70 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D | el |
dc.title.alternative | Procedural town generation, simulation of society and implementation of the OCEAN Model in Unity3D | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis’ aim is the construction of a procedurally generated city using dynamic construction methods. With the help of the Unity3D development platform, a realistic city will be created with the use of simulative methods, at an individual level, with the explanation and implementation of a person's needs such as food and shelter, the procedures he/she follows on a daily basis, such as movement to and from work or home, as well as at the social level, by constructing the concept of "family" programmatically to create bonds between family members or create relationships in a professional area, as well as introducing appropriate scientific models of a person's characteristics such as OCEAN model, to accurately represent the interactions between individuals in the city. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Διαδικαστική δημιουργία | el |
dc.subject.keyword | Πόλη | el |
dc.subject.keyword | Προσομοίωση | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνία | el |
dc.subject.keyword | OCEAN | el |
dc.subject.keyword | FFM | el |
dc.subject.keyword | Unity3D | el |
dc.date.defense | 2022-12-16 | |