Αξιολόγηση προμηθευτών : μελέτη περίπτωσης εταιρείας McDonald's
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Προμηθευτές ; Αξιολόγηση ; Εφοδιαστική αλυσίδα ; Μελέτη περίπτωσης ; McDonald'sΠερίληψη
Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό αλλά και αλληλένδετο επιχειρηματικό περιβάλλον, η
αποτελεσματική επιλογή των προμηθευτών είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που
αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Για το λόγο αυτό, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν έναν σκληρό
ανταγωνισμό που αναγκάζει να επικεντρωθούν στη βελτίωση της ποιότητας, στη μείωση του
κόστους δραστηριοτήτων και σε βελτιώσεις του χρόνου παράδοσης. Επομένως, πρέπει να είναι
πολύ αποτελεσματικές για να ανταποκριθούν στη δυναμική των απαιτήσεων της αγοράς και να
είναι ανοιχτοί σε αλλαγές κόστους, ποιότητας και προμηθευτών. τις απαιτήσεις της αγοράς και
να είμαστε ανοιχτοί σε αλλαγές.
Η υπάρχουσα έρευνα για τις σχέσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας υποδηλώνει ότι μία από
τις υποκείμενες εντάσεις μεταξύ των εταίρων της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι αυτή των
αντίθετων προοπτικών και στόχων στη σχέση πελάτη-προμηθευτή. Στον σημερινό
επιχειρηματικό κόσμο με τις απαιτήσεις σε συνεχή ροή, οι προμηθευτές καλούνται συχνά να
ικανοποιήσουν «ειδικά» αιτήματα που υποβάλλονται από τους πελάτες τους και όχι μέρος της
συμβατικής συμφωνίας.
Η διαδικασία επιλογής προμηθευτή είναι πολύ σημαντική για τις εταιρείες καθώς
επιλέγουν τους σωστούς προμηθευτές που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της στρατηγικής των
εταιρειών και επιφέρουν δραστικές οικονομικές ωφέλειες. Συγκεκριμένα, αυτή η έρευνα
βασίζεται σε βιβλιογραφία από πολλούς κλάδους για να εξετάσει μία μελέτη περίπτωσης σε
χώρο εστίασης, τα Mc Donald’s. Τα συμπεράσματα υποδηλώνουν ότι η προσαρμογή του
προμηθευτή και η ευελιξία έχουν θετικά σχεσιακά αποτελέσματα.