Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜοσχούρης, Σωκράτης
dc.contributor.authorΜπιμπούδης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2022-10-05T07:55:08Z
dc.date.available2022-10-05T07:55:08Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14654
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2077
dc.description.abstractΣτο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό αλλά και αλληλένδετο επιχειρηματικό περιβάλλον, η αποτελεσματική επιλογή των προμηθευτών είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Για το λόγο αυτό, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν έναν σκληρό ανταγωνισμό που αναγκάζει να επικεντρωθούν στη βελτίωση της ποιότητας, στη μείωση του κόστους δραστηριοτήτων και σε βελτιώσεις του χρόνου παράδοσης. Επομένως, πρέπει να είναι πολύ αποτελεσματικές για να ανταποκριθούν στη δυναμική των απαιτήσεων της αγοράς και να είναι ανοιχτοί σε αλλαγές κόστους, ποιότητας και προμηθευτών. τις απαιτήσεις της αγοράς και να είμαστε ανοιχτοί σε αλλαγές. Η υπάρχουσα έρευνα για τις σχέσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας υποδηλώνει ότι μία από τις υποκείμενες εντάσεις μεταξύ των εταίρων της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι αυτή των αντίθετων προοπτικών και στόχων στη σχέση πελάτη-προμηθευτή. Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο με τις απαιτήσεις σε συνεχή ροή, οι προμηθευτές καλούνται συχνά να ικανοποιήσουν «ειδικά» αιτήματα που υποβάλλονται από τους πελάτες τους και όχι μέρος της συμβατικής συμφωνίας. Η διαδικασία επιλογής προμηθευτή είναι πολύ σημαντική για τις εταιρείες καθώς επιλέγουν τους σωστούς προμηθευτές που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της στρατηγικής των εταιρειών και επιφέρουν δραστικές οικονομικές ωφέλειες. Συγκεκριμένα, αυτή η έρευνα βασίζεται σε βιβλιογραφία από πολλούς κλάδους για να εξετάσει μία μελέτη περίπτωσης σε χώρο εστίασης, τα Mc Donald’s. Τα συμπεράσματα υποδηλώνουν ότι η προσαρμογή του προμηθευτή και η ευελιξία έχουν θετικά σχεσιακά αποτελέσματα.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιολόγηση προμηθευτών : μελέτη περίπτωσης εταιρείας McDonald'sel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENIn today's highly competitive and interconnected business environment, the effective selection of suppliers is one of the most important issues facing businesses. For this reason, companies face stiff competition that forces them to focus on improving quality, reducing operating costs and improving delivery time. Therefore, they must be very effective in meeting the dynamics of market demands and be open to changes in cost, quality and suppliers. market demands and be open to change. Existing research on supply chain relationships suggests that one of the underlying tensions between supply chain partners is that of opposing perspectives and goals in the customer-supplier relationship. In today's business world with constant flow requirements, suppliers are often asked to meet specific requests made by their customers rather than part of the contractual arrangement. The supplier selection process is very important for companies as they select the right suppliers that meet the needs of the companies strategy and bring drastic financial benefits. Specifically, this research is based on literature from many disciplines to examine a case study in a restaurant, Mc Donald’s. The conclusions suggest that supplier adaptation and flexibility have positive relationship effects.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΠρομηθευτέςel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.subject.keywordΜελέτη περίπτωσηςel
dc.subject.keywordMcDonald'sel
dc.date.defense2022-09-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»