dc.contributor.advisor | Μοσχούρης, Σωκράτης | |
dc.contributor.author | Μπιμπούδης, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2022-10-05T07:55:08Z | |
dc.date.available | 2022-10-05T07:55:08Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14654 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2077 | |
dc.description.abstract | Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό αλλά και αλληλένδετο επιχειρηματικό περιβάλλον, η
αποτελεσματική επιλογή των προμηθευτών είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που
αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Για το λόγο αυτό, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν έναν σκληρό
ανταγωνισμό που αναγκάζει να επικεντρωθούν στη βελτίωση της ποιότητας, στη μείωση του
κόστους δραστηριοτήτων και σε βελτιώσεις του χρόνου παράδοσης. Επομένως, πρέπει να είναι
πολύ αποτελεσματικές για να ανταποκριθούν στη δυναμική των απαιτήσεων της αγοράς και να
είναι ανοιχτοί σε αλλαγές κόστους, ποιότητας και προμηθευτών. τις απαιτήσεις της αγοράς και
να είμαστε ανοιχτοί σε αλλαγές.
Η υπάρχουσα έρευνα για τις σχέσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας υποδηλώνει ότι μία από
τις υποκείμενες εντάσεις μεταξύ των εταίρων της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι αυτή των
αντίθετων προοπτικών και στόχων στη σχέση πελάτη-προμηθευτή. Στον σημερινό
επιχειρηματικό κόσμο με τις απαιτήσεις σε συνεχή ροή, οι προμηθευτές καλούνται συχνά να
ικανοποιήσουν «ειδικά» αιτήματα που υποβάλλονται από τους πελάτες τους και όχι μέρος της
συμβατικής συμφωνίας.
Η διαδικασία επιλογής προμηθευτή είναι πολύ σημαντική για τις εταιρείες καθώς
επιλέγουν τους σωστούς προμηθευτές που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της στρατηγικής των
εταιρειών και επιφέρουν δραστικές οικονομικές ωφέλειες. Συγκεκριμένα, αυτή η έρευνα
βασίζεται σε βιβλιογραφία από πολλούς κλάδους για να εξετάσει μία μελέτη περίπτωσης σε
χώρο εστίασης, τα Mc Donald’s. Τα συμπεράσματα υποδηλώνουν ότι η προσαρμογή του
προμηθευτή και η ευελιξία έχουν θετικά σχεσιακά αποτελέσματα. | el |
dc.format.extent | 78 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Αξιολόγηση προμηθευτών : μελέτη περίπτωσης εταιρείας McDonald's | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας | el |
dc.description.abstractEN | In today's highly competitive and interconnected business environment, the effective
selection of suppliers is one of the most important issues facing businesses. For this reason,
companies face stiff competition that forces them to focus on improving quality, reducing
operating costs and improving delivery time. Therefore, they must be very effective in meeting
the dynamics of market demands and be open to changes in cost, quality and suppliers. market
demands and be open to change.
Existing research on supply chain relationships suggests that one of the underlying
tensions between supply chain partners is that of opposing perspectives and goals in the
customer-supplier relationship. In today's business world with constant flow requirements,
suppliers are often asked to meet specific requests made by their customers rather than part of
the contractual arrangement.
The supplier selection process is very important for companies as they select the right
suppliers that meet the needs of the companies strategy and bring drastic financial benefits.
Specifically, this research is based on literature from many disciplines to examine a case study in
a restaurant, Mc Donald’s. The conclusions suggest that supplier adaptation and flexibility have
positive relationship effects. | el |
dc.contributor.master | Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Προμηθευτές | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Εφοδιαστική αλυσίδα | el |
dc.subject.keyword | Μελέτη περίπτωσης | el |
dc.subject.keyword | McDonald's | el |
dc.date.defense | 2022-09-29 | |