Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υλοποίηση ενός προγράμματος ανταμοιβών για την ενίσχυση των τοπικών οικονομιών

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΜπούτρης, Σωτήριος
dc.date.accessioned2022-02-10T07:05:22Z
dc.date.available2022-02-10T07:05:22Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14096
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1519
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια διαρκώς αυξανόμενη τάση των καταστημάτων, να έχουν ψηφιακή παρουσία στο διαδίκτυο και να εμπορεύονται τα προϊόντα τους μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, Ταυτόχρονα η ύπαρξη διαφόρων ιστοσελίδων με σύγκριση τιμών, έχει δώσει την δύναμη στον καταναλωτή να μπορεί να δει και να συγκρίνει τις τιμές όλων των ανταγωνιστών ενός καταστήματος σε πανελλαδικό επίπεδο, όπου και συνήθως θα επιλέξει το κατάστημα με την χαμηλότερη τιμή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων, που οδηγεί ταυτόχρονα σε μείωση των περιθωρίων του κέρδους τους. και τροφοδοτεί μια κούρσα για το ποιο κατάστημα θα καταφέρει να είναι το πιο ανταγωνιστικό για να κερδίσει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Το πρόβλημα αυτό φαίνεται περισσότερο στις επαρχιακές πόλεις, αφού η μικρή τοπική αγορά δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του καταναλωτή, ο οποίος θα προτιμήσει να αγοράσει είτε από το διαδίκτυο τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, ή θα μεταβεί σε κάποια κοντινή μεγαλύτερη πόλη για να κάνει τις αγορές του, μιας και στα στις δύο περιπτώσεις αυτές, θα έχει μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων να επιλέξει και θα βρει ό,τι χρειάζεται. Πολλές φορές όμως προτιμά για την δική του ευκολία να προμηθεύεται και τα προϊόντα που μπορεί να βρει στην πόλη του, από κάποιον από τους 2 τρόπους που αναφέραμε. Έτσι τα μαγαζιά της πόλης του δεν ενισχύονται ιδιαίτερα ώστε να γίνουν και αυτά ανταγωνιστικά, αλλά πολλές φορές οδηγούνται σε κλείσιμο. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να δημιουργήσει μια υποδομή που θα προσπαθήσει να κάνει τον καταναλωτή μιας πόλης, να προτιμά όσο το δυνατόν περισσότερο την τοπική αγορά για τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν. Για να το πετύχουμε αυτό θα αναπτύξουμε ένα σύστημα ανταμοιβών – επιβράβευσής (Loyalty system) στο οποίο θα συμμετέχουν όλα τα καταστήματα της πόλης.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΥλοποίηση ενός προγράμματος ανταμοιβών για την ενίσχυση των τοπικών οικονομιώνel
dc.title.alternativeDevelopment of a loyalty program in order to strengthen the local economiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENLast few years there has been an ever-increasing trend of stores having a digital presence on the internet and selling their products through an online store. At the same time some price comparison websites have made their appearance, and so the consumer now has the power to compare prices for the same product off all competitors of a store nationwide. This results on consumers usually choosing the store with the lowest price. This leads to great competition between stores, who have to reduce their profit margins if they want to be competitive to gain have a spot in the market share. This problem is more apparent in rural cities, as the small local market can not meet the needs of the consumers, who will either prefer to buy the products they are interested in online, or will go to a nearby larger city to do so. That is because in both cases, they will have a greater variety of products to choose from and will find what they need. Many times, however, they prefer for their own convenience to also buy the products that they can find in their city, because of one of the 2 ways that we mentioned. So the shops in his city are not particularly strengthened to become competitive, but often lead to closure. The purpose of this study is to create an infrastructure that will try to make the consumer of a city, to prefer as much as possible the local market for the products that interest him. To achieve this we will develop a rewards system (Loyalty system) in which all stores in the city will participate.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΠρόγραμμα ανταμοιβώνel
dc.subject.keywordΑνταμοιβέςel
dc.subject.keywordLoyaltyel
dc.subject.keywordΤοπική οικονομίαel
dc.date.defense2021-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»