dc.contributor.advisor | Σωτηρόπουλος, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Σαμαρά, Νικολέττα | |
dc.date.accessioned | 2022-01-31T11:24:08Z | |
dc.date.available | 2022-01-31T11:24:08Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14067 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1490 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια σχολιάζεται έντονα ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην εκπαίδευση. Μία μερίδα ανθρώπων φοβάται πως η ΤΝ θα αναλάβει την εκπαίδευση των μαθητών σε βάρος των εκπαιδευτικών, αντικαθιστώντας τους δεύτερους. Αντίθετα, άλλη μερίδα ανθρώπων πιστεύει πως η ΤΝ θα φέρει επανάσταση στον χώρο της εκπαίδευσης, βελτιώνοντάς την.
Σκοπός μιας εξελισσόμενης εκπαίδευσης είναι να βοηθά τους μαθητές πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να μαθαίνουν πιο αποτελεσματικά και να κατανοούν τις αντίστοιχες έννοιες και τα πεδία εφαρμογής τους, με νέες και πρωτοποριακές μεθόδους, υποβοηθούμενες από την τεχνολογία μέσω της ραγδαίας ανόδου της. Η ΤΝ μπορεί να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα και την ορθολογική διαχείριση των καθηκόντων ενός μαθητή, συμπεριλαμβάνοντας ξεχωριστά για τον κάθε έναν τις ανάγκες του και τις δυνατότητές του.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ήδη εφαρμοστεί στην εκπαίδευση, κυρίως, για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών με κατάλληλα εργαλεία, καθώς και για τη βαθμολόγηση τους, η οποία μέσω της ΤΝ μπορεί να γίνει πολύ πιο γρήγορα και εύκολα. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο δίνεται περισσότερος χρόνος και μεγαλύτερη ελευθερία στους εκπαιδευτικούς να ασχοληθούν με την αφομοίωση των εννοιών, λειτουργώντας έτσι οι ίδιοι ως πυξίδα για τους μαθητές για το πως να επεξεργάζονται τις σκέψεις τους, να χειρίζονται τη μνήμη τους, να διατυπώνουν φράσεις, να κατανοούν κείμενα και να αναπτύσσουν την ικανότητα εκμάθησης νέων πραγμάτων. Η ΤΝ σε συνδυασμό με τους εκπαιδευτικούς βοηθούν με μοναδικό τρόπο την εξέλιξη των γνώσεων ενός μαθητή και της προσωπικότητάς του για την βέλτιστη προσαρμογή του στην κοινωνία.
Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η επεξήγηση του όρου Τεχνητή νοημοσύνη, η σύγκριση των θετικών και αρνητικών αποτελεσμάτων στην εκπαίδευση μέσω παραδειγμάτων και τέλος ο προβληματισμός του κοινού για την ορθή χρήση των νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων, ώστε να αποφευχθεί η κατάχρηση. | el |
dc.format.extent | 45 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η τεχνητή νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στην εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Artificial intelligence and its applications in education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Over the last years, the role of Artificial Intelligence is being intensely debated. On one hand, there is a group of people afraid that Artificial Intelligence will take over the education of students by replacing human educators. On other hand, some believe that Artificial Intelligence is going to bring a revolution in education making it better.
The goal of an evolving education system is to help students of all levels learn more efficiently and grasp the concepts and applications with new innovative methods, aided by the rapid advancement of technology. Artificial Intelligence can help with the efficiency and the management of student tasks by taking into account their individual needs and strengths.
Artificial Intelligence has already been applied to education, mainly for the development of student skills by using suitable tools as well as for the grading of their work, which by using artificial intelligence can be performed quicker and easier. Moreover, this leaves educators with more time and freedom to pursue their own evolution in grasping of concepts they teach, functioning this way, as a pathfinder for students in the way of thinking, memory management, thought fazing, analyzing written word, and generally evolving the skill of learning new things.
The goal of this thesis is to analyze and explain the term Artificial Intelligence, a comparison of the advantages and disadvantages of using Artificial Intelligence in education by way of examples, and finally the analysis of the public concerns regarding the correct use of new technologies. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Μαθητές | el |
dc.subject.keyword | Δάσκαλοι | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Καινοτομία στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ρομποτική | el |
dc.subject.keyword | Artificial intelligence | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.subject.keyword | Educators | el |
dc.subject.keyword | Students | el |
dc.subject.keyword | Teachers | el |
dc.subject.keyword | Technology | el |
dc.subject.keyword | Innovations in education | el |
dc.subject.keyword | Robotics | el |
dc.date.defense | 2021-12 | |