dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Μερκουρίου, Ελευθέριος | |
dc.date.accessioned | 2021-05-31T14:46:58Z | |
dc.date.available | 2021-05-31T14:46:58Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13468 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/891 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη σημασία και τη σημαντικότητα της συνεταιριστικής και συνεργατικής μάθησης τόσο στην ομαδική όσο και στην ατομική απόδοση των μαθητευόμενων, αλλά και πως η πλαισίωση της από τα ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια μέσω Η/Υ μπορεί να προσφέρει νέες δυνατότητες και να βελτιώσει τον τρόπο και τα αποτελέσματα όλων των εμπλεκόμενων, είτε πρόκειται για διδάσκοντες είτε για διδασκόμενους.
Επιπλέον παρουσιάζεται αναλυτικά μία διαδικτυακή ηλεκτρονική εφαρμογή εκμάθησης Αγγλικών σε παιδιά, η οποία μπορεί να καλύψει μαθησιακές ανάγκες αρχάριων έως πιο προχωρημένων διδασκόμενων. Διαθέτει μία συλλογή ηλεκτρονικών παιχνιδιών, η οποία υποστηρίζει την αντίστοιχη θεωρία και προσφέρει στον μαθητή ένα περιβάλλον εκμάθησης και κατανόησης μέσω της διασκέδασης και του παιχνιδιού. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.title.alternative | Learning platform with games | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this thesis is to highlight the introduction of the games through computers in education and their importance in group and individual learning. It is making a reference to the importance and significance of cooperative and collaborative learning in both group and individual performance of the learners, but also that the framing of electronic educational games via the computer can offer new possibilities and improve the way and the results of all those who are involved, whether they are teachers or learners.
In addition, a web application for learning English to children is presented in detail, which can meet the learning needs of beginners to more advanced learners. It has a collection of games, which supports the corresponding theory and offers the student an environment of learning and understanding through fun and play. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Συνεργατική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Games | el |
dc.subject.keyword | Gamification | el |
dc.subject.keyword | Web application | el |
dc.subject.keyword | e-Learning | el |
dc.date.defense | 2021-02 | |