Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
Learning platform with games
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικά παιχνίδια ; Συνεργατική μάθηση ; Games ; Gamification ; Web application ; e-LearningΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη σημασία και τη σημαντικότητα της συνεταιριστικής και συνεργατικής μάθησης τόσο στην ομαδική όσο και στην ατομική απόδοση των μαθητευόμενων, αλλά και πως η πλαισίωση της από τα ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια μέσω Η/Υ μπορεί να προσφέρει νέες δυνατότητες και να βελτιώσει τον τρόπο και τα αποτελέσματα όλων των εμπλεκόμενων, είτε πρόκειται για διδάσκοντες είτε για διδασκόμενους.
Επιπλέον παρουσιάζεται αναλυτικά μία διαδικτυακή ηλεκτρονική εφαρμογή εκμάθησης Αγγλικών σε παιδιά, η οποία μπορεί να καλύψει μαθησιακές ανάγκες αρχάριων έως πιο προχωρημένων διδασκόμενων. Διαθέτει μία συλλογή ηλεκτρονικών παιχνιδιών, η οποία υποστηρίζει την αντίστοιχη θεωρία και προσφέρει στον μαθητή ένα περιβάλλον εκμάθησης και κατανόησης μέσω της διασκέδασης και του παιχνιδιού.