Στρατηγικό μάνατζμεντ και εταιρίες διανομής τουριστικών καταλυμάτων: "Η περίπτωση της Hotelbeds"
Master Thesis
Συγγραφέας
Κολλάρος, Χρήστος - Σπυρίδων
Ημερομηνία
2021Επιβλέπων
Γεωργόπουλος, ΝικόλαοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Τουρισμός ; Hotelbeds ; Εταιρίες διανομής τουριστικών καταλυμάτωνΠερίληψη
Το Στρατηγικό Μάνατζμεντ αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της σωστής διοίκησης και ανάπτυξης των σημερινών επιχειρήσεων. Αποτελεί το βασικό εργαλείο τόσο της ακαδημαϊκής, όσο και της πρακτικής μελέτης του «οργανισμού» της εκάστοτε επιχείρησης. Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του Στρατηγικού Μάνατζμεντ επιχειρεί την ανάλυση του ως προς το πεδίο μελέτης του, αλλά και την εφαρμογή των αρχών του πάνω στο «ζωντανό οργανισμό» της «Hotelbeds».
Παρουσιάζεται αναλυτικά η πορεία του Στρατηγικού Μάνατζμεντ από την πρώτη του εμφάνιση στον κόσμο των επιχειρήσεων, ενώ αναλύονται οι πρακτικές, τα βήματα και οι διαδικασίες που το αποτελούν. Επιπλέον, πραγματοποιείται αναφορά στο τι προσφέρει στις επιχειρήσεις που ακολουθούν ευλαβικά τα όσα πρεσβεύει.
Η προσοχή στρέφεται στον κλάδο του τουρισμού και στους τρόπους με τους οποίους επιδρούν οι αρχές τους Στρατηγικού Μάνατζμεντ στις επιχειρήσεις που δρουν στο εσωτερικό του. Συνεχίζοντας τη διαδικασία συγκεκριμενοποίησης και εξειδίκευσης, ξεδιαλέγονται οι επιχειρήσεις διανομής τουριστικών καταλυμάτων και παρατίθεται η ανάλυση της περίπτωσης της «Hotelbeds» με βάση τα όσα έχουν παρουσιαστεί στα κεφάλαια που προηγούνται.
Κλείνοντας, βασικό σκοπό της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί, αφού ολοκληρώσει τη μελέτη της ο αναγνώστης, να διαθέτει ξεκάθαρη εικόνα του «θησαυρού» του Στρατηγικού Μάνατζμεντ, αλλά και του πως ο «θησαυρός» αυτός σταθεροποιεί και εμπλουτίζει τη ζωτικότητα της εκάστοτε επιχείρησης.