Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚολλάρος, Χρήστος - Σπυρίδων
dc.date.accessioned2021-05-31T08:09:12Z
dc.date.available2021-05-31T08:09:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13467
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/890
dc.description.abstractΤο Στρατηγικό Μάνατζμεντ αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της σωστής διοίκησης και ανάπτυξης των σημερινών επιχειρήσεων. Αποτελεί το βασικό εργαλείο τόσο της ακαδημαϊκής, όσο και της πρακτικής μελέτης του «οργανισμού» της εκάστοτε επιχείρησης. Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του Στρατηγικού Μάνατζμεντ επιχειρεί την ανάλυση του ως προς το πεδίο μελέτης του, αλλά και την εφαρμογή των αρχών του πάνω στο «ζωντανό οργανισμό» της «Hotelbeds». Παρουσιάζεται αναλυτικά η πορεία του Στρατηγικού Μάνατζμεντ από την πρώτη του εμφάνιση στον κόσμο των επιχειρήσεων, ενώ αναλύονται οι πρακτικές, τα βήματα και οι διαδικασίες που το αποτελούν. Επιπλέον, πραγματοποιείται αναφορά στο τι προσφέρει στις επιχειρήσεις που ακολουθούν ευλαβικά τα όσα πρεσβεύει. Η προσοχή στρέφεται στον κλάδο του τουρισμού και στους τρόπους με τους οποίους επιδρούν οι αρχές τους Στρατηγικού Μάνατζμεντ στις επιχειρήσεις που δρουν στο εσωτερικό του. Συνεχίζοντας τη διαδικασία συγκεκριμενοποίησης και εξειδίκευσης, ξεδιαλέγονται οι επιχειρήσεις διανομής τουριστικών καταλυμάτων και παρατίθεται η ανάλυση της περίπτωσης της «Hotelbeds» με βάση τα όσα έχουν παρουσιαστεί στα κεφάλαια που προηγούνται. Κλείνοντας, βασικό σκοπό της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί, αφού ολοκληρώσει τη μελέτη της ο αναγνώστης, να διαθέτει ξεκάθαρη εικόνα του «θησαυρού» του Στρατηγικού Μάνατζμεντ, αλλά και του πως ο «θησαυρός» αυτός σταθεροποιεί και εμπλουτίζει τη ζωτικότητα της εκάστοτε επιχείρησης.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ και εταιρίες διανομής τουριστικών καταλυμάτων: "Η περίπτωση της Hotelbeds"el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordHotelbedsel
dc.subject.keywordΕταιρίες διανομής τουριστικών καταλυμάτωνel
dc.date.defense2021-04-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»